eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup samochodu osobowego z napędem na cztery koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Zielona Góra: Zakup samochodu osobowego z napędem na cztery koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 325111 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3292700, faks 068 4519449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego z napędem na cztery koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup jednego samochodu osobowego z napędem na cztery koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, spełniającego parametry techniczno - eksploatacyjne opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami i zaświadczeniami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zaakceptują 14 dniowy termin płatności od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Spełniają wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, (datowane nie wcześniej niż sześć (6) miesięcy przed wyznaczonym terminem na składanie oferty). Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). (Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ i Umowy. Dokumenty (specyfikacje techniczne, foldery, itp.) potwierdzające, że zaoferowany samochód spełnia parametry techniczno - eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104 65-120 Zielona Góra tel. (068) 329-27-19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104 65-120 Zielona Góra pokój nr 3 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.