eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynPrzebudowa i nadbudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Szczuczynie oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele biurowe wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku Urzędu Miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Szczuczyn: Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Szczuczynie oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele biurowe wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku Urzędu Miejskiego
Numer ogłoszenia: 325156 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczuczynie, Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 086 2735080, faks 086 2735081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Szczuczynie oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele biurowe wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku Urzędu Miejskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku Urzędu Miejskiego w Szczuczynie oraz zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na cele biurowe na działkach numer ewid. gr. 1097/4, 1096, 1095 przy Placu Tysiąclecia 23, w zakres wchodzi także zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie Urzędu (od strony ulic: Plac Tysiąclecia - dz. nr 1105/1 i Kilińskiego - dz. nr 378. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, - roboty murarskie (wymurowanie ścian działowych, nadmurowanie oraz wymurowanie nowych kominów, nadbudowa budynku i budowa wieży, ścian, klatki schodowej, itp.) - wykonanie stropów na belkach stalowych, - wykonanie nowej więźby dachowej oraz pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykopanie elewacji i ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, - odtworzenie na elewacji akcentów w postaci ryzalitów i lizen oraz gzymsów ze styropianu, - roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne, - wykonanie schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, oraz sanitariatu dla niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej oraz zewnętrznej, - wykonanie instalacji grzewczej budynku, - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej (zgodnie z dokumentacją oraz warunkami PGE) - wykonanie instalacji teletechnicznej ( sieć telefoniczna, informatyczna), - wykonanie instalacji odgromowej oraz przeciwporażeniowej, - wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej (w części budynku), - usunięcie krzewów, - roboty rozbiórkowe związane z demontażem krawężników, obrzeży chodnikowych, ław betonowych, istniejących nawierzchni, murków oporowych, schodów zewnętrznych i małej architektury, - niwelację oraz korytowanie terenu, - zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, - wykonanie podbudowy oraz nawierzchni parkingu, chodników, pochylni z kostki betonowej, - wykonanie trawników- klomb zieleni wokół studzienki TP, - montaż elementów małej architektury ( maszty flagowe oraz tablica informacyjna - witacz), - zakup wyposażenia urzędu tj. sprzęt gaśniczy, klimatyzatory przenośne, wyposażenie łazienek tj. lustra, kosze na śmieci, suszarki do rąk, dozowniki na mydło, pojemniki na papier, - wykonanie oznakowania w obiekcie Urzędu tj. wyjścia ewakuacyjne, tabliczki na drzwiach, główna tablica informacyjna, itp. - uporządkowanie terenu. Uwaga: - Zamawiający zastrzega sobie zwrot materiałów pochodzących z rozbiórki tj. - okna PCV (z całego obiektu należy przekazać protokolarnie nie uszkodzone dla Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.) - blacha trapezowa ocynkowana z dachu obiektu Urzędu Miejskiego (należy przekazać protokolarnie dla Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.) - elementy stalowe - złom - zmagazynować na placu przy ulicy Sienkiewicza i przekazać protokolarnie dla Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.) - W zakres zadania nie wchodzi zakup i montaż mebli oraz wykonanie nagłośnienia w salach konferencyjnych. - Zamawiający informuję, że do magazynowania paliwa należy przyjąć istniejące zbiorniki zlokalizowane w kotłowni. Do wyceny nie brać zakupu nowych zbiorników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Firma Handlowo - Usługowa Mag-Bud Piotr Lipski (Lider Konsorcjum) i SEBUD Przedsiębiorstwo Remontwowo - Budowlane Sebastian Święciński, ul. Nowo - Osiedle 11, 19-203 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1341156,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1219148,55

  • Oferta z najniższą ceną: 1219148,55 / Oferta z najwyższą ceną: 2031290,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.