eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2017 roku:- ZADANIE Nr 1- teren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2 - teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie(gminy Barczewo i Jeziorany); - ZADANIE NR 3 - teren działania Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3251 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Olsztyn: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2017 roku:- ZADANIE Nr 1- teren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2 - teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie(gminy Barczewo i Jeziorany); - ZADANIE NR 3 - teren działania Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345839


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51086673300000, ul. ul. Cementowa  3, 10429   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 535 66 30, faks 89 535 66 40, e-mail psd@powiat-olsztynski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-olsztynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2017 roku:- ZADANIE Nr 1- teren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2 - teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie(gminy Barczewo i Jeziorany); - ZADANIE NR 3 - teren działania Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD.262.37.2016.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego, w ciągu 2017 r. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. 1.ZADANIE NR 1- teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku Teren obejmujący gminy: Olsztynek, Stawiguda, Purda, Gietrzwałd. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi: a)mieszanką (20% soli drogowej i 80 % kruszywa) b)piaskiem frakcji 0-2 mm 1.1Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił sprzęty gotowe do pracy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 90 min. od chwili wezwania. Zimowym utrzymaniem dróg objęte są drogi powiatowe o nawierzchniach: bitumicznych, innych niż bitumiczne oraz gruntowych. 1.2.Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonywanie usługi odśnieżania dróg i zwalczania śliskości na drogach innych niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz pozostających na terenie działania obwodu drogowego w Olsztynku. 1.3.Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: -odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg, dołączonymi do wzoru umowy (dodatek Nr 4 do SIWZ); Na drogach o nawierzchniach gruntowych obowiązuje VI standard zimowego utrzymania dróg powiatowych -zakupienie, przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; -zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. 3.2.ZADANIE NR 2- teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie (gminy Barczewo i Jeziorany). Teren obejmujący gminy: Barczewo, Jeziorany. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi: a)mieszanką (20% soli drogowej i 80 % kruszywa) b)piaskiem frakcji 0-2 mm 2.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił sprzęty gotowe do pracy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 90 min. od chwili wezwania. Zimowym utrzymaniem dróg objęte są drogi powiatowe o nawierzchniach: bitumicznych, innych niż bitumiczne oraz gruntowych. 2.2. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonywanie usługi odśnieżania dróg i zwalczania śliskości na drogach innych niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz pozostających na terenie działania obwodu drogowego w Barczewie (gminy Barczewo, Jeziorany). 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: -odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg, dołączonymi do wzoru umowy (dodatek Nr 4 do SIWZ); Na drogach o nawierzchniach gruntowych obowiązuje VI standard zimowego utrzymania dróg powiatowych -zakupienie,przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; -zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. 3.ZADANIE NR 3-teren działania Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście Teren obejmujący gminy: Dobre Miasto, Dywity, Świątki, Jonkowo. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi: a)mieszanką (20% soli drogowej i 80 % kruszywa) b)piaskiem frakcji 0-2 mm 3.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił sprzęty gotowe do pracy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 90 min. od chwili wezwania. Zimowym utrzymaniem dróg objęte są drogi powiatowe o nawierzchniach: bitumicznych, innych niż bitumiczne oraz gruntowych. 3.2.Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonywanie usługi odśnieżania dróg i zwalczania śliskości na drogach innych niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz pozostających na terenie działania obwodu drogowego w Dobrym Mieście. 3.3.Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: -odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg, dołączonymi do wzoru umowy (dodatek Nr 4 do SIWZ); Na drogach o nawierzchniach gruntowych obowiązuje VI standard zimowego utrzymania dróg powiatowych -zakupienie, przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; -zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: -formularze cenowe na poszczególne zadania- załącznik nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ; -specyfikacja techniczna dla zadań dla wszystkich zadań taka sama- załącznik nr 5 do SIWZ; -projekt umowy dla wszystkich zadań ten sam- załączniki 4 do SIWZ. 5.Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego szacowania ilości niezbędnych prac, zakres usług w poszczególnych asortymentach może ulec zmianie. 5.1.Faktyczna ilość prac wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. 5.2.Podany w formularzu cenowym zakres usług (dla każdego zadania oddzielnie) ustalony został szacunkowo jako średnia z ubiegłych sezonów zimowych z uwzględnieniem aktualnych potrzeb dla celów porównania ofert oraz określenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia umownego. 6.Wytyczne dla Wykonawców: 6.1.Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 6.2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiałów do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób,aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych; 6.3.Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi - całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi; 6.4.Zamawiający dokona sprawdzenia gotowości sprzętu Wykonawcy do realizacji zamówienia w bazie sprzętowo - materiałowej wskazanej przez Wykonawcę, w dniu podpisania umowy; 6.5.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 7.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp,wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1)usuwanie śniegu z dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych i innych niż bitumiczne, 2)zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych, materiałów uszorstniających oraz usuwanie naboju lodowego, Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano odpowiednio w § 15 oraz § 9 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: ZADANIE NR 1- tren działania Obwodu Drogowego w Olsztynku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT315625.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROBET Sp. z o.o.,  eurobet@eurobet-olsztynek.pl,  ul. Jagiełły 32,  11-015,  Olsztynek,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 340875.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340875.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340875.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: ZADANIE NR 2- teren działania Obwodu Drogowego w Barczewie (gminy: Barczewo i Jeziorany)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195080.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SONTRANS TRANSPORT CIĘŻAROWY Sontowska Katarzyna,  sotrans@o2.pl,  Sętal 66,  11-001,  Dywity,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210686.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210686.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210686.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: ZADANIE NR 3-teren dzałania Obwodu Drgowego w Dobrym Mieście
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT290720.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SONTRANS TRANSPORT CIĘŻAROWY,  sontrans@o2.pl,  Sętal 66,  11-00,  Dywity,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 313977.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 313977.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 313977.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.