eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaOpróżnianie miejskich koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Skarżysko-Kamienna: Opróżnianie miejskich koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 32523 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 6615 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie miejskich koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opróżnianiu 523 szt. miejskich koszy na śmieci o pow. ok. 0,04 m3 zlokalizowanych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej. Lokalizacja koszy została szczegółowo opisana w odrębnym wykazie ( w załączeniu ). Opróżnianie koszy będzie wykonywane z częstotliwością zapobiegającą przepełnianiu się koszy oraz tworzeniu zanieczyszczeń wokół koszy, jednak nie rzadziej niż cztery razy na tydzień w następujących terminach: - w każdy poniedziałek w godzinach wczesnoporannych, - w każdą środę, - w każdy piątek, - w każdą niedzielę w godzinach wczesnoporannych. Powyższy harmonogram na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu opróżniania koszy oraz poprawę i zachowanie wyglądu estetycznego miasta. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonych dni wywozu. Jeżeli planowany dzień wywozu jest dniem świątecznym Wykonawca ustali z Zamawiającym indywidualny harmonogram na cały tydzień. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na wywóz śmieci będzie odbiegać od przewidywanych krotności wywozów, Wykonawca lub Zamawiający może wystąpić o wprowadzenie stosownych korekt. Harmonogram może ulec zmianie wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający planuje zwiększenie ilości koszy o maksymalną ilość 80 szt. Zamawiający informuje, że dodatkowe kosze zostały ujęte przy ustalaniu ilości pojemników przeznaczonych do wywozu w ciągu realizacji usługi. Zamawiający na bieżąco będzie informował pisemnie, faksem lub telefonicznie Wykonawcę o ilości i miejscu dostawienia nowych koszy ulicznych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia ilości zakresu usług. Zmiana zakresu wynikać może np. ze zmniejszenia ilości koszy na skutek ich dewastacji, kradzieży itp. Dlatego też Zamawiający przyjmuje do rozliczeń cenę jednostkową za każdy opróżniony kosz . Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu pojemników, a w szczególności do usunięcia śmieci z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy. W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia ( wskazana forma pisemna ). Wykonawca zobowiązuje się do gotowości w razie wystąpienia nagłej potrzeby wywozu w dodatkowe dni wolne od pracy np. w soboty, Nowy Rok itp. W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie. Opróżnianie koszy polega na usunięciu z nich śmieci, zebraniu śmieci wokół kosza i dezynfekcji koszy oraz wywozie śmieci w miejsce utylizacji sprzętem przystosowanym do ich transportu. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm. ); - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm. ), - ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ), - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce - zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160335,78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS C. Jakubowski, L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko - Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91402.80
  • Oferta z najniższą ceną: 91402.80 / oferta z najwyższą ceną: 295714.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.