Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Rogowo: Remont i wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Rogowo w miejscowościach Czewujewo i Skórki.
Numer ogłoszenia: 325248 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, faks 052 3024275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Rogowo w miejscowościach Czewujewo i Skórki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót remontowych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe i betoniarskie, c) roboty posadzkarskie i wykładzinowe, d) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, f) roboty malarskie, g)wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z armaturą, h) wykonanie instalacji odgromowej, i) roboty blacharsko - dekarskie, j) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, k) wywóz gruzu - karta przekazania odpadu na składowisko na odbiór końcowy, l) wywóz odpadu niebezpiecznego tj. płyt azbestowo - cementowych na składowisko odpadów niebezpiecznych (Wykonawca na odbiór końcowy winien dołączyć kartę przekazania odpadu), 2. Wyposażenie pomieszczeń świetlicy w m. Czewujewo zgodnie z załączonym wykazem wraz z montażem. II. Remontu świetlicy wraz z dostarczeniem i montażem wyposażenia w miejscowości Skórki. 1. Zakres robót remontowych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe i betoniarskie, c) roboty malarskie, d) roboty posadzkarskie i wykładzinowe, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą przyłącza zewnętrznego, g)wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z armaturą h) montaż przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości 2,0 m3/d, i)wywóz nagromadzonego gruzu (karta przekazania odpadu na składowisko na odbiór końcowy). 2. Wyposażenie pomieszczeń świetlicy w m. Skórki zgodnie z załączonym wykazem wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, wykazie wyposażenia, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl. Dodatkowo Zamawiający zamieszcza na ww. stronie rzuty przyziemia (parteru) świetlic wiejskich w miejscowościach Czewujewo i Skórki. Wykonawca w ofercie uwzględni cenę usunięcia odpadów w tym odpadów niebezpiecznych (koszty transportu, opłata za przyjęcie na składowisko i inne koszty z tym związane) oraz dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów lub na składowisko odpadów niebezpiecznych (odbiór końcowy) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 2 (dwóch) podobnych robót remontowych, ogólnobudowlanych - załącznik nr 4, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5. 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2. 3) Parafowana każda strona formularza umowy - załącznik nr 3. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. 9) Oświadczenie dotyczące, że Wykonawca zapoznał się z zakresem robót. 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 4 do pkt 7 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 4 do pkt 7 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 2, 8, 9 mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo w sekretariacie (pokój nr 3 na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środkow Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi..
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Budowa zbiornika na poferment
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miasta Białogard
- Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie
- wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w ramach konserwacji i obsługi technicznej budynków
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.