eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiPrzebudowa ulic Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Książęcej i Miłej w Grodzisku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Grodzisk Mazowiecki: Przebudowa ulic Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Książęcej i Miłej w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 32528 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Książęcej i Miłej w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa ulic Czarnieckiego, Żółkiewskiego, Książęcej i Miłej w Grodzisku Mazowieckim. Wielkości charakterystyczne dla podstawowego zakresu robót: Przebudowa ulicy Czarnieckiego w Grodzisku Mazowieckim. Branża sanitarna -kanał deszczowy: - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 315 mm - 224,0 mb, - Podłączenia wpustów deszczowych z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 160mm - 2,5 mb - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200mm, z płytą żelbetowa nastudzienną, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400kN lub wpustem ulicznym - 7 szt. - Wpusty deszczowe typu WU-IIA z osadnikiem i kratą żeliwną kl.D-400 montowaną z zastosowaniem pierścienia odciążającego - 1 szt. Branża sanitarna - przebudowa wodociągu: - rurociąg PE zgrzewany O 110 mm - 217,5 mb - rurociąg przyłączy PE O 50 mm - 16,0 mb - hydranty p.poż. O 80 mm podziemne - 3 kpl. - nasady rurowe z zasuwą domową - 8 kpl. - rura ochronna stalowa - 3,0 mb Branża drogowa: - jezdnie z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie - 1500,0 m2 - jezdnie z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie - 1504,0 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm - 200,0 mb - ściek z 2 rzędów kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 488,0 mb - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 760,0 mb Oznakowanie: słupki z rur stalowych ocynk. O 70 mm - 6 szt., znaki drogowe foliowane odblaskowe małe - 6 szt., oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową odblaskową - 15,0 m2, Przebudowa ulicy Żółkiewskiego w Grodzisku Mazowieckim. Branża sanitarna: - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 315 mm - 381,5 mb, - Podłączenia wpustów deszczowych z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 160mm - 34,5 mb - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200mm , z płytą żelbetowa nastudzienną, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400kN - 8 szt. - Wpusty deszczowe typu WU-IIA z osadnikiem i kratą żeliwną kl.D-400 montowaną z zastosowaniem pierścienia odciążającego - 12 szt. Branża drogowa: - jezdnie z kostki betonowej gr. 8 cm szarej na podbudowie - 1821,0 m2 - progi zwalniające z kostki brukowej kolorowej gr 8 cm na podbudowie - 49,0 m2 - wjazdy do posesji z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie - 190,0 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm - 854,0 mb - ściek z 2 rzędów kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 828,0 mb - obramowanie chodników i wjazdów - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 780,0 mb - chodniki z kostki brukowej kolorowej betonowej gr. 6 cm - 1176,0 m2 Oznakowanie: słupki z rur stalowych ocynk. O 70 mm - 9 szt., znaki drogowe foliowane odblaskowe małe - 10 szt., tabliczki odblaskowe T-1 - 6 szt., oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową odblaskową - 15,0 m2, punktowe elementy odblaskowe - 30,0 szt. Przebudowa ulicy Książęcej w Grodzisku Mazowieckim. Branża sanitarna: - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 315 mm - 360,5mb, - Podłączenia wpustów deszczowych z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 160mm - 26,5 mb - Przecisk (przewiert) rury ochronnej O 600 mm pod ul. Królewską - 37,5 mb - Rurociąg PE 315 mm zgrzewany, montowany w rurze ochronnej - 37,5 mb - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200mm , z płytą żelbetowa nastudzienną, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D 400kN - 13 szt. - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1400mm, z płytą żelbetowa nastudzienną, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400kN - 2 szt. - Wpusty deszczowe typu WU-IIA z osadnikiem i kratą żeliwną kl.D-400 montowaną z zastosowaniem pierścienia odciążającego - 8 szt. - przebudowa przyłącza wody z rur PE - 27.5 mb Branża drogowa: - jezdnie z mieszanek bitumicznych asfaltowych ( 6 cm w. wiążąca + 4 cm w. ścieralna) - 88,0 m2 - jezdnie z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie - 1668,0 m2 - wjazdy do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie - 402,5 m2 - krawężniki betonowe 20x30 cm i 15x30 cm - 720,0 mb - ściek z 2 rzędów kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 600,0 mb - obramowanie chodników i wjazdów - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 914,0 mb - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm - 974,4 m2 - chodniki z płyt betonowych antypoślizgowych 35x35x5 cm - 5,6 m2 - wykonanie trawników - 821,9 m2 Oznakowanie: słupki z rur stalowych ocynk. O 70 mm - 5 szt., znaki drogowe foliowane odblaskowe średnie - 3 szt., znaki drogowe foliowane odblaskowe małe - 2 szt., oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową odblaskową - 30,0 m2, Przebudowa ulicy Miłej w Grodzisku Mazowieckim. Branża sanitarna: - Kanał deszczowy z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 250 mm - 20,0 mb, - Podłączenia wpustów deszczowych z rur PVC klasy S ze ścianką litą o średnicy 200mm - 13,5mb - Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200mm , z płytą żelbetowa nastudzienną, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400kN - 1 szt. - Wpusty deszczowe typu WU-IIA z osadnikiem i kratą żeliwną kl.D-400 montowaną z zastosowaniem pierścienia odciążającego - 4 szt. Branża drogowa: - jezdnie z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie - 1828,44 m2 - zjazdy do posesji z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie - 369,0 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm - 916 mb - ściek z 3 rzędów kostki brukowej betonowej - 732,0 mb - obramowanie chodników i wjazdów - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 556,0 mb - progi zwalniające z kostki brukowej gr 8 cm czerwonej - 32,56 m2 - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm - 947, 0 m2 Oznakowanie: słupki z rur stalowych ocynk. O 70 mm - 6 szt., znaki drogowe foliowane odblaskowe małe - 10 szt., tabliczki odblaskowe T-1 - 4 szt., oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową odblaskową - 10 m2, punktowe elementy odblaskowe - 20 szt. 2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od daty końcowego odbioru robót. 3. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonywać na postawie dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30.000,00 PLN Słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub złożyć w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 32a przed terminem składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3. ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP /zał. Nr 7 do SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie /przebudowie /modernizacji/ remoncie drogi, parkingu, zajezdni o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej o wartość min. 1.000.000,- zł (bez podatku VAT) każda - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości min. 300.000,- zł (bez podatku VAT) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP /zał. Nr 7 do SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP /zał. Nr 7 do SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP /zał. Nr 7 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki tej zmiany: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) przerwanie robót przez Zamawiającego. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas nie dłuższy niż czas przerwy, b) wystąpienie sił wyższych (huragan, powódź, trzęsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie związane z Wykonawcą itp.) niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie robót w ustalonym w umowie terminie. Wówczas termin realizacji umowy ulegnie wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania powyższych okoliczności. c) działania lub zaniechania osób trzecich (np.: organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania, realizacji, odbioru itp.) Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas trwania powyższych okoliczności. d) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu realizacji. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas trwania powyższych okoliczności. e) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas trwania tego ograniczenia. f) wystąpienia niezainwentaryzowanych w zasobach geodezyjnych urządzeń, sieci podziemnych i innych nieprzewidzianych przeszkód, które będą kolidowały z wykonaniem robót. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o faktyczną ilość dni niezbędną do usunięcia ww. przeszkód terenowych. g) wystąpienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, w tym m.in. konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót, konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót itp. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o faktyczną ilość dni przerwy w realizacji robót. h) wprowadzenie przez Zamawiającego zmian ilości i zakresu robót w stosunku do określonych w Tabeli Kosztowej. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o faktyczną ilość dni niezbędnych do wykonania zmienionego zakresu i ilości robót. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 202, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata-Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński s.c., 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 12A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.