Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Morąg: Dostawa materiałów opatrunkowych ,
nr sprawy: 2 2011.
Numer ogłoszenia: 32531 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych , nr sprawy: 2 2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1-Gaza. Pakiet 2-Gaziki Pakiet 3-Gąbki żelatynowe Pakiet 4-Kompresy Pakiet 5-Lignina Pakiet 6-Opaska dziana Pakiet 7-Opaska elastyczna Pakiet 8-Opaska gipsowa Pakiet 9-Opaska z waty Pakiet 10-Pieluchomajtki Pakiet 11-Przylepce Pakiet 12-Wata Pakiet 13-Podkłady Pakiet 14-Opatrunki Pakiet 15-Opatrunki hydrożelowe Pakiet 16-Siatki opatrunkowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu,
ul. Dąbrowskiego 16
14-300 Morąg
Budynek administracji
Pokój nr 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 11:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Gaza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gaza o szerokości co najmniej 90 cm, co najmniej 13-to nitkowa mb 12000 mb 2 Gaza bawełniana niewyjałowiona 1 m2 350 szt 3 Gaza bawełniana niewyjałowiona 1/2 m2 50 szt 4 Gazabawełniana wyjałowiona 1 m2 9500 szt 5 Gaza bawełniana wyjałowiona 1/2 m2 9300 szt 6 Serweta gaz.oper.nitka+taśiemka 45*45cm,+/- 10%co najmn. 4 warstwy co najmn.17-nitk. 3600 szt Uwaga: w poz. od 2 do 5 - wymaga się gęstości tkania (ilość nitek), równej, co najmniej 17 nitkom. Zamawiający wymaga produktów w sklasyfikowanych w klasie II A (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający klasyfikację produktu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Gaziki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gaziki jał.nas.alkoh.do odkaż.sko szt. 135000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-Gąbka żelatynowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gelatin sponge gąbka żelatynowa.p/krwot 80x50x10 mm 10 szt 12op 2 Gelatin sponge gąbka żelatynowa.p/krwot. 80x50x1mm 20szt 5 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4-Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Kompr. niejał.z podw.brz.z nitką RTG 10*20 cm, 16w.,17nit 100 szt 150op 2 Kompr.niejał.z podw.brz.z nitkąRTG 10*20 cm, 8 w,17 n 100 szt 150op 3 Kompr.niejał.z podw.brzeg,z nitką RTG 10*10cm,12w,17n 100 szt 150op 4 Kompr.niejał.z podw.brzeg.z nitką RTG 10*10cm,16w,17n 100 szt 150op 5 Kompresy jałowe 5*5 cm a3szt,8w.,17nitk 3000 op 6 Kompresy jałowe 7,5* 7,5cm a3szt,8w,17n 6000 op 7 Kompresy niejalowe 10*10cm,100szt,8w,17n 760 op 8 Kompresy niejał. 7,5*7,5cm*100szt,8w,17n 1000 op 9 Kompresy niejałowe 5*5 cm,100szt,8w 17n 3000 op Uwaga: Zamawiający wymaga , aby każdy kompres w opakowaniu był dodatkowo zapakowany indywidualnie. Zamawiający wymaga produktów w sklasyfikowanych w klasie II A (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający klasyfikację produktu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 -Lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Lignina arkusze 1400 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6-Opaska dziana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska dziana podtrzym.4m*10 cm 11000 szt 2 Opaska dziana podtrzym.4m*15 cm 7400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7-Opaska elastyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska elastyczna 4m* 10 cm 590 szt 2 Opaska elastyczna 4m*15 cm 2200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8-Opaska gipsowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska gipsowa 3m*10 cm 650 szt 2 Opaska gipsowa 3m*14cm 2100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9-Opaska z waty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska z waty syntetycz. 10cm*3m 1000 szt 2 Opaska z waty syntetycz.15cm*3m 1350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Pielucho-majtki L * 30 szt 500op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11-Przylepce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Przyl. przeżroczysty,ster,10*12cm,szt 100 szt 2 Przyl. wodoodp,z opat.ster,przeżr,7*5cm 70szt 3 Przyl.z opatr.ster,z nacięc,do kaniul,sz 29000szt 4 Przylepiec ( tkanina) o szer. 5 cm,mb 300 mb 5 Przylepiec wodoodp,z opatr.6,5*5cm,szt 280szt 6 Przylepiec z opatr.10cm * 6cm, szt 200szt 7 Przylepiec z opatr.ster.10cm*6cm, szt 5300szt 8 Przylepiec z opatr.ster.15 cm*8cm,szt 3300szt 9 Przylepiec z opatr.ster.25cm*10cm,szt 2500szt 10 Przylepiec z opatr.ster.7,2cm*5cm, szt 200szt 11 Przylepiec zastęp.nici chir. 6*101mm,szt 160szt 12 Przylepiec zastęp.nici chir.6*38mm, szt 50szt 13 Przylepiec(tkanina) o szer. 2,5 cm,mb 1300mb 14 Przylepiec(tkanina) o szer.1,25 cm,mb 1100mb 15 Przylepiec(włóknina) o szer.1,25 cm,mb 4800mb 16 Przylepiec(włóknina) o szer.2,5cm, mb 11000mb 17 Przylepiec(włóknina) o szer.20 cm,mb 800mb 18 Przylepiec(włóknina) o szer.30cm,mb 1000mb 19 Przylepiec(włóknina) o szer.5 cm,mb 530mb Uwaga: w poz.4,13-17,19 Zamawiający wymaga opakowań (przylepców) o długości nieprzekraczającej 10 m. Uwaga w poz 3 -zamawiający wymaga próbek, by wyeliminować przylepce nie przyklejające się,trudne do usunięcia po zmoczeniu ulegające szybkiemu zabrudzeniu krwią co powoduje konieczność częstej jego wymiany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12-Wata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Wata opatrunkowa 500 g 35 op Uwaga: Zamawiający wymaga waty opatrunkowej zawierającej w swoim składzie min. 70 % bawełny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13-Podkłady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Podkład dla dorosłych 60cm*90cm,szt 8310szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14-Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Jal,aktywnie oczyszcz.rany,śred.4cm,szt 280szt 2 Jał,hydrokol,do okol.krzyż,12*18cm,szt 66szt 3 Jał,hydrokol,do pięt i łokci8*12cm, szt 100szt 4 Jał,hydrokol.10*10cm do ranzlekk.wysięk 200szt 5 Jał,hydrokoloidowy,10*10cm, szt 200szt 6 Jał,hydrokoloidowy,5*5cm, szt 200szt 7 Jał,hydropolimer, piankowy,10*10cm,szt 220szt 8 Jał,siatkowy ze srebrem,10*10cm,szt 75szt 9 Jał,z włókien algin.wapnia,10*10cm,szt 60szt 10 Jał.aktywnie oczyszcz. rany,10*10cm,szt 280szt 11 Jał.siatkowy ze srebrem,10*20cm,szt 30szt 12 Przeżrocz. hydrożel z dozown.,15g,szt 50szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15-Opatrunki hydrożelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opatr.hydrożel.na oparz,ster,10*40cmszt 6szt 2 Opatr.hydrożel.na oparz,ster,20*45cmszt 6szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16-Siatki opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Siatk.elast.opatr. 4,5cm*10m op 4 op 2 Siatk.elast.opatr.10cm*10m op 4op 3 Siatk.elast.opatr.10cm*1m op 2op 4 Siatk.elast.opatr.2cm*1m op 2op 5 Siatk.elast.opatr.6cm*10m op 5op 6 Siatk.elast.opatr.6cm*1m op 2op 7 Siatk.elast.opatr.8cm*10m op 3op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.