eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągDostawa materiałów opatrunkowych , nr sprawy2 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Morąg: Dostawa materiałów opatrunkowych , nr sprawy: 2 2011.
Numer ogłoszenia: 32531 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych , nr sprawy: 2 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1-Gaza. Pakiet 2-Gaziki Pakiet 3-Gąbki żelatynowe Pakiet 4-Kompresy Pakiet 5-Lignina Pakiet 6-Opaska dziana Pakiet 7-Opaska elastyczna Pakiet 8-Opaska gipsowa Pakiet 9-Opaska z waty Pakiet 10-Pieluchomajtki Pakiet 11-Przylepce Pakiet 12-Wata Pakiet 13-Podkłady Pakiet 14-Opatrunki Pakiet 15-Opatrunki hydrożelowe Pakiet 16-Siatki opatrunkowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 11:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Gaza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gaza o szerokości co najmniej 90 cm, co najmniej 13-to nitkowa mb 12000 mb 2 Gaza bawełniana niewyjałowiona 1 m2 350 szt 3 Gaza bawełniana niewyjałowiona 1/2 m2 50 szt 4 Gazabawełniana wyjałowiona 1 m2 9500 szt 5 Gaza bawełniana wyjałowiona 1/2 m2 9300 szt 6 Serweta gaz.oper.nitka+taśiemka 45*45cm,+/- 10%co najmn. 4 warstwy co najmn.17-nitk. 3600 szt Uwaga: w poz. od 2 do 5 - wymaga się gęstości tkania (ilość nitek), równej, co najmniej 17 nitkom. Zamawiający wymaga produktów w sklasyfikowanych w klasie II A (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający klasyfikację produktu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Gaziki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gaziki jał.nas.alkoh.do odkaż.sko szt. 135000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-Gąbka żelatynowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Gelatin sponge gąbka żelatynowa.p/krwot 80x50x10 mm 10 szt 12op 2 Gelatin sponge gąbka żelatynowa.p/krwot. 80x50x1mm 20szt 5 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4-Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Kompr. niejał.z podw.brz.z nitką RTG 10*20 cm, 16w.,17nit 100 szt 150op 2 Kompr.niejał.z podw.brz.z nitkąRTG 10*20 cm, 8 w,17 n 100 szt 150op 3 Kompr.niejał.z podw.brzeg,z nitką RTG 10*10cm,12w,17n 100 szt 150op 4 Kompr.niejał.z podw.brzeg.z nitką RTG 10*10cm,16w,17n 100 szt 150op 5 Kompresy jałowe 5*5 cm a3szt,8w.,17nitk 3000 op 6 Kompresy jałowe 7,5* 7,5cm a3szt,8w,17n 6000 op 7 Kompresy niejalowe 10*10cm,100szt,8w,17n 760 op 8 Kompresy niejał. 7,5*7,5cm*100szt,8w,17n 1000 op 9 Kompresy niejałowe 5*5 cm,100szt,8w 17n 3000 op Uwaga: Zamawiający wymaga , aby każdy kompres w opakowaniu był dodatkowo zapakowany indywidualnie. Zamawiający wymaga produktów w sklasyfikowanych w klasie II A (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający klasyfikację produktu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 -Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Lignina arkusze 1400 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6-Opaska dziana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska dziana podtrzym.4m*10 cm 11000 szt 2 Opaska dziana podtrzym.4m*15 cm 7400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7-Opaska elastyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska elastyczna 4m* 10 cm 590 szt 2 Opaska elastyczna 4m*15 cm 2200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8-Opaska gipsowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska gipsowa 3m*10 cm 650 szt 2 Opaska gipsowa 3m*14cm 2100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9-Opaska z waty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opaska z waty syntetycz. 10cm*3m 1000 szt 2 Opaska z waty syntetycz.15cm*3m 1350 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Pielucho-majtki L * 30 szt 500op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11-Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Przyl. przeżroczysty,ster,10*12cm,szt 100 szt 2 Przyl. wodoodp,z opat.ster,przeżr,7*5cm 70szt 3 Przyl.z opatr.ster,z nacięc,do kaniul,sz 29000szt 4 Przylepiec ( tkanina) o szer. 5 cm,mb 300 mb 5 Przylepiec wodoodp,z opatr.6,5*5cm,szt 280szt 6 Przylepiec z opatr.10cm * 6cm, szt 200szt 7 Przylepiec z opatr.ster.10cm*6cm, szt 5300szt 8 Przylepiec z opatr.ster.15 cm*8cm,szt 3300szt 9 Przylepiec z opatr.ster.25cm*10cm,szt 2500szt 10 Przylepiec z opatr.ster.7,2cm*5cm, szt 200szt 11 Przylepiec zastęp.nici chir. 6*101mm,szt 160szt 12 Przylepiec zastęp.nici chir.6*38mm, szt 50szt 13 Przylepiec(tkanina) o szer. 2,5 cm,mb 1300mb 14 Przylepiec(tkanina) o szer.1,25 cm,mb 1100mb 15 Przylepiec(włóknina) o szer.1,25 cm,mb 4800mb 16 Przylepiec(włóknina) o szer.2,5cm, mb 11000mb 17 Przylepiec(włóknina) o szer.20 cm,mb 800mb 18 Przylepiec(włóknina) o szer.30cm,mb 1000mb 19 Przylepiec(włóknina) o szer.5 cm,mb 530mb Uwaga: w poz.4,13-17,19 Zamawiający wymaga opakowań (przylepców) o długości nieprzekraczającej 10 m. Uwaga w poz 3 -zamawiający wymaga próbek, by wyeliminować przylepce nie przyklejające się,trudne do usunięcia po zmoczeniu ulegające szybkiemu zabrudzeniu krwią co powoduje konieczność częstej jego wymiany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12-Wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Wata opatrunkowa 500 g 35 op Uwaga: Zamawiający wymaga waty opatrunkowej zawierającej w swoim składzie min. 70 % bawełny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13-Podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Podkład dla dorosłych 60cm*90cm,szt 8310szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14-Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Jal,aktywnie oczyszcz.rany,śred.4cm,szt 280szt 2 Jał,hydrokol,do okol.krzyż,12*18cm,szt 66szt 3 Jał,hydrokol,do pięt i łokci8*12cm, szt 100szt 4 Jał,hydrokol.10*10cm do ranzlekk.wysięk 200szt 5 Jał,hydrokoloidowy,10*10cm, szt 200szt 6 Jał,hydrokoloidowy,5*5cm, szt 200szt 7 Jał,hydropolimer, piankowy,10*10cm,szt 220szt 8 Jał,siatkowy ze srebrem,10*10cm,szt 75szt 9 Jał,z włókien algin.wapnia,10*10cm,szt 60szt 10 Jał.aktywnie oczyszcz. rany,10*10cm,szt 280szt 11 Jał.siatkowy ze srebrem,10*20cm,szt 30szt 12 Przeżrocz. hydrożel z dozown.,15g,szt 50szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15-Opatrunki hydrożelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Opatr.hydrożel.na oparz,ster,10*40cmszt 6szt 2 Opatr.hydrożel.na oparz,ster,20*45cmszt 6szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16-Siatki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa międzynarodowa Il.zamaw 1 Siatk.elast.opatr. 4,5cm*10m op 4 op 2 Siatk.elast.opatr.10cm*10m op 4op 3 Siatk.elast.opatr.10cm*1m op 2op 4 Siatk.elast.opatr.2cm*1m op 2op 5 Siatk.elast.opatr.6cm*10m op 5op 6 Siatk.elast.opatr.6cm*1m op 2op 7 Siatk.elast.opatr.8cm*10m op 3op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.