eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślTermomodernizacja Zespołu Szkół w Grochowcach wraz z instalacją kolektorów słonecznych - realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Przemyśl: Termomodernizacja Zespołu Szkół w Grochowcach wraz z instalacją kolektorów słonecznych - realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna
Numer ogłoszenia: 325398 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Zespołu Szkół w Grochowcach wraz z instalacją kolektorów słonecznych - realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1. wymianie instalacji c.o. w budynku szkoły i sali gimnastycznej, 2. demontażu ościeżnic stalowych wypełnionych oknami i luxferami na elewacji wschodniej sali gimnastycznej, pomniejszeniu otworów i wstawienie 8 sztuk okien z PCV, 3. rozbiórce istniejącej podłogi w sali gimnastycznej wraz z rozebraniem paraizolacji z papy, drewnianych podłóg ślepych, legarów podłogowych wraz z podkładkami betonowymi, 4. wykonaniu nowej podłogi wraz z wykonaniem wylewki cementowej, izolacji z płyt styropianowych, paraizolacji na poziomie posadzkowym, ślepej podłogi z desek, paraizolacji, ślepej podłogi z płyt OSB, wykładziny wierzchniej z linoleum sportowego typu DLW LINODUR SPORT lub równoważnej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym oraz pomalowaniem linii boisk i wykonaniem listew przyściennych, 5. malowaniu sali gimnastycznej, 6. przerobieniu i dostosowaniu istniejących krat metalowych do zabezpieczenia okien w sali gimnastycznej, 7. wykuciu wnęk na grzejniki w sali gimnastycznej wraz z wykonaniem drewnianej drabinki zabezpieczającej wnęki, 8. ociepleniu dachu budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem warstwą wełny mineralnej, 9. ociepleniu dachu szkoły w przestrzeni stropodachu wentylowanego warstwą granulatu wełny mineralnej o grubości 15 cm metodą nawiewu z wszystkimi robotami towarzyszącymi, 10. ociepleniu ścian zewnętrznych budynku szkoły i sali gimnastycznej systemem typu ATLAS STOPTER lub równoważnym metodą lekką mokrą w kolorystyce zastosowanej w projekcie, 11. modernizacji instalacji c.w.u. wraz z montażem kolektorów słonecznych, model typu Urlich 1800/24 lub równoważnym, oraz przeprowadzeniem prac związanych z ich prawidłowym działaniem. 12. wykonaniu nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku szkoły i sali gimnastycznej, 13. wymianie pokrycia dachu wraz z wykonaniem obróbek blacharskich w budynku szkoły i sali gimnastycznej oraz demontażem i ponownym montażem istniejących rur spustowych i rynien, 14. wymianie instalacji odgromowej, 15. wykonaniu wentylacji nawiewnej w pomieszczeniach kotłowni (obok hali kotłów) oraz w szatni i w szatniach przy sali gimnastycznej, 16. zlikwidowaniu istniejących w szatni szkolnej nawietrzaków podokiennych wraz z zamontowaniem nawiewników okiennych, 17. wyczyszczenie i odmalowanie przewodu instalacji wywiewnej oraz wymiana wentylatora dachowego w pomieszczeniu szatni szkolnej. W zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz projektami wykonawczymi. 1.4Szczegółowy zakres robót określają: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 1.1, Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót - Załączniki 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 Przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 oraz Projekty wykonawcze (Załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4) - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie 25 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1. 2) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 60% wartości oferowanych robót brutto, polegających na: a) wykonywaniu instalacji sanitarnych w tym co. i c.w.u., b) robotach budowlanych i ogólnobudowlanych stanu wykończeniowego. 3) Roboty te winne być potwierdzone dokumentami (referencjami) o ich wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, prawidłowo ukończone proporcjonalne swoim rodzajem i wartością do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 2)wskaże kierownika budowy i kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane, 3)przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane, 4)warunek z pkt. 2 zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w tym przy realizacji m.in. dwóch zamówień określonych w SIWZ, b) kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne, c) kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne, Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn.zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, 2) aktualną na dzień składania ofert opłaconą polisę, obejmującą cały okres realizacji zamówienia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą jak wartość ogółem brutto złożonej oferty. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących informacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku i na warunkach określonych w §5 ust. 8 i 9, §18 z zastrzeżeniem §13 oraz w §24 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Przemyślu, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 202, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozowoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Uwaga: dotyczy sekcji II pkt II.2) - pełny termin wykonania zamówienia jest następujący: od daty przekazania terenu budowy (placu budowy) w terminie uzgodnionym z Wykonawcą do 29.07.2011 r., z zastrzeżeniem, iż wymiana instalacji c.o. w budynku Szkoły i Sali Gimnastycznej zostanie wykonana nie później niż do 15.12.2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.