Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Zielona Góra: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego
na potrzeby Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 325404 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Dr. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-64 4560930 lub 32, faks 0-68 4560901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lus.zgora.pl , bip.luszg.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego na potrzeby Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 34110000-1 samochód osobowo-dostawczy - 1 szt W zakres zamówienia wchodzi: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego, sztuk 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie www.lus.zgora.pl, bip.luszg.mf.gov.pl, tj: l.p. OPIS WYMAGANIA OBLIGATORYJNE 1.Rodzaj silnika Zasilany olejem napędowym (ON) i przystosowany do stosowania biopaliw 2.Skrzynia biegów Manualna ( 6 biegów ) 3.Pojemność silnika (cm3) Minimum 1950cm3- max 2200 cm3 4.Moc silnika minimum 160 KM 5.Liczba miejsc siedzących 7 osób ( 6+1 ) 6.Typ nadwozia VAN 7.Pojemność bagażnika przy rozłożonych wszystkich fotelach Minimum 300 l 8.Pojemność zbiornika paliwa Minimum 58 l 9.Rok produkcji Fabrycznie nowy , nie starszy niż z 2010 roku 10.Wyposażenie związane z eksploatacją i komfortem jazdy: 1)Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, 2)7 niezależnych siedzeń, 3)Fotel kierowcy z regulacją pochylenia i/lub podparcia odcinka lędźwiowego, 4)Fotel kierowcy z regulacją wysokości fotela, 5)Fotel przedni pasażera z regulacją pochylenia, 6)Klimatyzacja automatyczna z elektroniczną regulacją temperatury, minimum dwustrefowa i/lub klimatyzacja w tylnej części pojazdu, 7)Zdalnie sterowany centralny zamek z immobiliserem, 8)Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, 9)Elektrycznie regulowane lusterka boczne, lusterko lewe-asymetryczne, 10)Kierownica z regulacją położenia w dwóch płaszczyznach, 11)Ogrzewana tylna szyba, 12)Koło zapasowe pełnowymiarowe lub zestaw naprawczy 13)Komplet kół zimowych i letnich ( opony, alufelgi, śruby zabezpieczające) 14)Trójkąt, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, w przypadku zastosowania koła zapasowego -dot.pkt.12 podręczny zestaw narzędzi - (minimalnie : lewarek, klucz do kół). 11.Wyposażenie związane z bezpieczeństwem: 1)System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 2)System stabilizacji toru jazdy, 3)System optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania, 4)Boczne poduszki powietrzne z przodu , 5)Kurtyny powietrzne, 6)Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu oraz poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, 7)Reflektory przeciwmgielne - przód, 8)Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 9)Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 10)Akustyczny system kontroli parkowania z przodu i z tyłu. 12.Wyposażenie dodatkowe: 1)Komplet dywaników - gumowe , 2)Radio z odtwarzaczem płyt CD wraz z głośnikami, 3)Komputer pokładowy. 13.Urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą samochodu: 1)Minimum dwa niezależne zabezpieczenia, np: immobiliser plus dodatkowe zabezpieczenie - autoalarm chroniący obwód i wnętrze samochodu, 2)Zamek centralny. 14.Lakier / tapicerka Lakier metalizowany (kolor lakieru i tapicerki do wyboru przez Zamawiającego ). 15.Dodatkowe opcje: 1)Gwarancja przez okres min. 24 miesięcy, 2)Pakiet ubezpieczenia: AC, OC, NW, car asistans - na 12 m-cy 3)Wykonawca rejestruje pojazd (Zamawiający przekazuje pełnomocnictwo do zarejestrowania pojazdu i pokrywa koszty rejestracji) 4)Serwis realizowany w odległości nie większej niż 100km od siedziby Zamawiającego. 16.Dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim. Karta pojazdu. Karta gwarancyjna. Zarejestrowany samochód po zakupie ( gotowy do odbioru ) w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na terenie miasta Zielona Góra 17.Termin realizacji zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi max do dnia 30.12.2010r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Folder, opis oferowanego samochodu, uwzględniający wszystkie dane niezbędne do sprawdzenia zgodności z przedmiotem zamówienia - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Oświadczenie, o spełnieniu wymagań określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2a do SIWZ -Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2b do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lus.zgora.pl, bip.luszg.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY
65-054 Zielona Góra
ul. dr Pieniężnego 24
tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 12:00, miejsce: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY 65-054 Zielona Góra ul. dr Pieniężnego 24 - sekretariat pok. 113 (I piętro) tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- dostawa samochodów osobowych
- Zakup samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby KOWR OT w Rzeszowie
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.