eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Powiatu Ostrowskiego i jednostek powiatowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-04

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Powiatu Ostrowskiego i jednostek powiatowych
Numer ogłoszenia: 32542 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7378400, faks 062 7378433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Powiatu Ostrowskiego i jednostek powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ostrowskiego oraz wymienionych jednostek powiatowych. 2.Termin realizacji zamówienia: od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2015 roku. 3.Wykonawca zamówienia zapewni: a)otwarcie i obsługę rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych Powiatu Ostrowskiego w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim oraz niżej wymienionych jednostek powiatowych: -Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wlkp, -Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wlkp, -Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wlkp, -Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wlkp, -Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostrowie Wlkp, -Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wlkp, -Dom Pomocy Społecznej w Psarach, -I Liceum Ogólnokształcące w Ostrowie Wlkp, -II Liceum Ogólnokształcące w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ostrowie Wlkp, -IV Liceum Ogólnokształcące w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Budowlano-Energetycznych w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Muzycznych w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach, -Zespół Szkół Specjalnych w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Technicznych w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU w Ostrowie Wlkp, -Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wlkp, -Bursa Szkolna w Ostrowie Wlkp, -Młodzieżowy Dom Kultury w Ostrowie Wlkp, -Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ostrowie Wlkp, b)dokonywanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, c)możliwość otwierania lokat terminowych, d)dostęp do bankowości elektronicznej, e)możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Powiatu Ostrowskiego. 4.W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewni: a)przyjmowanie wpłat gotówkowych, b)dokonywanie wypłat gotówkowych, c)realizację poleceń przelewu, d)dokonywanie przelewów między rachunkami w obrębie banku bez opłat, e)sporządzanie wyciągów z rachunków bankowych na wybrany przez Zamawiającego dzień, f)potwierdzenie salda konta bankowego na określony przez Zamawiającego dzień, g)dokonywanie innych czynności bankowych związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z prawa bankowego. 5.Przez dostęp do bankowości elektronicznej Zamawiający rozumie: a)możliwość dokonywania operacji rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym w formie elektronicznej, b)bezpłatne dostarczenie i zainstalowanie w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz siedzibach wymienionych jednostek powiatowych odpowiedniego sprzętu informatycznego z oprogramowaniem wraz z zapewnieniem przeszkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, c)drukowanie potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego, d)drukowanie wyciągów bankowych, e)zapewnienie usunięcia awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie najpóźniej 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 7.W związku z brakiem posiadania kasy przez Starostwo Powiatowe, Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę na jego własny koszt punktu kasowego w budynku jednostki. Korzystanie z pomieszczeń Starostwa Powiatowego na przedmiotowy cel będzie odpłatne. Określona uchwałą Zarządu Powiatu Ostrowskiego Nr 1034/2009 z dnia 21 grudnia 2009 roku stawka czynszu za najem w 2010 roku powierzchni biurowych w budynku Starostwa Powiatowego wynosi 13,10 zł/m2 netto (bez opłat za media). Opłaty za media zostaną naliczone oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawki czynszu w kolejnych latach. Punkt kasowy czynny będzie w czasie urzędowania Starostwa Powiatowego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. 8.Zamawiający podaje informacje dotyczące uśrednionej skali wykorzystywanych produktów bankowych przez wszystkie jednostki powiatowe w prowadzonej działalności w roku 2009: a)średniomiesięczna ilość dokonanych przelewów - 5.372 szt. (w tym przez Starostwo Powiatowe - 887 szt.) b)średniomiesięczna ilość dokonanych wpłat gotówkowych własnych - 151 szt. (w tym przez Starostwo Powiatowe - 1 szt.) c)średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych obcych dokonanych na rzecz jednostki - 2.812 szt. (w tym na rzecz Starostwa Powiatowego - 2674 szt.) d)średniomiesięczna ilość dokonanych wypłat gotówkowych - 106 szt. (w tym przez Starostwo Powiatowe - 1 szt.) 9.Zamawiający podaje informacje o wysokości obrotów budżetowych Powiatu Ostrowskiego za okres: a)roku 2008 -dochody 103.671.370 zł -wydatki 108.373.786 zł -przychody 9.695.249 zł -rozchody 4.190.000 zł, b)roku 2009 -dochody 111.656.495 zł -wydatki 116.772.656 zł -przychody 11.302.833 zł -rozchody 5.350.346 zł, c)roku 2010 wg planu -dochody 114.422.138 zł -wydatki 128.437.329 zł -przychody 20.575.538 zł -rozchody 6.560.347 zł. 10.Zamawiający podaje informacje o wysokości obrotów na wyodrębnionym rachunku bankowym Powiatowego Urzędu Pracy związanych z realizacją zadań finansowanych z Funduszu Pracy (bez wypłat indywidualnych zasiłków na rzecz bezrobotnych) nie stanowiących integralnej części budżetu Powiatu Ostrowskiego, za okres: a)roku 2008 -dochody 17.436.724 zł -wydatki 17.074.600 zł, b)roku 2009 -dochody 28.099.934 zł -wydatki 26.835.400 zł, c)roku 2010 wg planu -dochody 28.000.000 zł -wydatki 28.000.000 zł. 11.W związku z dotychczasową obsługą poszczególnych jednostek powiatowych przez różne banki na mocy indywidualnych umów zawierających postanowienia o różnych okresach wypowiedzenia umowy, Zamawiający zastrzega możliwość przystępowania do umowy z wybranym w wyniku prowadzonego postępowania bankiem przez niektóre jednostki w terminie późniejszym od dnia wskazanego jako początek okresu realizacji zamówienia. Termin ten nie powinien być dłuższy jak 3 miesiące. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości obsługiwanych jednostek powiatowych w związku z możliwymi do wystąpienia zmianami organizacyjnymi. 13.Wykonawca zamówienia zawrze odrębną umowę z każdą z wyżej wymienionych jednostek powiatowych na jednakowych warunkach określonych w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.20.00.00 - 66.20.00.00 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1. ustawy pzp)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - oprocentowanie rachunków - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, ALeja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.