To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Poznań: Usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 325431 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294669 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowe polegające na usuwaniu usterek i wykonaniu prac zgodnie z ekspertyzami kominiarskimi wystawionymi po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się na terenie miasta Poznania, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1)część I - usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1; 2)część II - usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4. 2.Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących I części zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ oraz w załączniku nr 1 do wzoru umowy (Wzór nr 1) zwanym Wykazem nieruchomości - Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, który został przedstawiony w Części II SIWZ. 3.Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących II części zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy (Wzór nr 2) zwanym Wykazem nieruchomości - Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4, który został przedstawiony w Części II SIWZ. Dodatkowo w przypadku II części zamówienia należy wykonać prace zgodnie z załączoną dokumentacją w budynku znajdującym się przy ul.Chłapowskiego 5, 5a i 6 w Poznaniu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla I części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ) składająca się z: 1)Przedmiaru robót dla I części zamówienia (załącznik nr 5) 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (załącznik nr 6) 3)23 opinii technicznych z przeprowadzonych kontroli dla I części zamówienia (załącznik nr 7) 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla II części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ) składająca się z: 1)Nakładów rzeczowych + wykaz 7 adresów dla II części zamówienia (załącznik nr 8) 2)Nakładów rzeczowych - ul.Chłapowskiego 5,5a,6 - dla II części zamówienia (załącznik nr 9) 3)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Bud. dla II części zamówienia (załącznik nr 10) 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił: 1)w przypadku I części zamówienia - przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac; 2)w przypadku II części zamówienia - przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-BUD Ryszard Polnik, ul.J. Łukaszewicza 47, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42416,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45192,03
Oferta z najniższą ceną: 45192,03 / Oferta z najwyższą ceną: 45192,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-BUD Ryszard Polnik, ul.J. Łukaszewicza 47, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23844,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24867,31
Oferta z najniższą ceną: 24867,31 / Oferta z najwyższą ceną: 24867,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.