eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup upominków i gadżetów reklamowych z logo BGK cz. I-V. CZĘŚĆ I - Parasol CZĘŚĆ II - Kubek CZĘŚĆ III - Artykuły piśmiennicze (komplet pióro + długopis) CZĘŚĆ IV - Karta USB 2 GB CZĘŚĆ V - Artykuły różne (smycze, termos z rączką, gra Jenga, pokrowiec na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Warszawa: Zakup upominków i gadżetów reklamowych z logo BGK cz. I-V. CZĘŚĆ I - Parasol CZĘŚĆ II - Kubek CZĘŚĆ III - Artykuły piśmiennicze (komplet pióro + długopis) CZĘŚĆ IV - Karta USB 2 GB CZĘŚĆ V - Artykuły różne (smycze, termos z rączką, gra Jenga, pokrowiec na garnitur)
Numer ogłoszenia: 325461 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup upominków i gadżetów reklamowych z logo BGK cz. I-V. CZĘŚĆ I - Parasol CZĘŚĆ II - Kubek CZĘŚĆ III - Artykuły piśmiennicze (komplet pióro + długopis) CZĘŚĆ IV - Karta USB 2 GB CZĘŚĆ V - Artykuły różne (smycze, termos z rączką, gra Jenga, pokrowiec na garnitur).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup upominków i gadżetów reklamowych z logo BGK cz. I-V. CZĘŚĆ I - Parasol (300 szt.) CZĘŚĆ II - Kubek (1600 szt.) CZĘŚĆ III - Artykuły piśmiennicze (komplet pióro + długopis) (1100 szt.) CZĘŚĆ IV - Karta USB 2 GB (120 szt.) CZĘŚĆ V - Artykuły różne (smycze 3000 szt., termos z rączką 30 szt., gra Jenga 30 szt., pokrowiec na garnitur 200 szt.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Warunek doświadczenia zawodowego: Wymagane jest wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego (1) zamówienia wykonanego z należytą starannością polegającego na dostawie upominków i gadżetów reklamowych: CZĘŚĆ I - o wartości zamówienia minimum 20 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ II - o wartości zamówienia minimum 10 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ III - o wartości zamówienia minimum 30 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ IV - o wartości zamówienia minimum 5 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ V - o wartości zamówienia minimum 15 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się wykonaniem ww. dostaw o łącznej wartości nie niższej niż suma kwot wskazanych dla części, o wykonanie których ubiega się Wykonawca. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 6 do druku oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymaganych w cz. VI ust. 2 SIWZ zamówień z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty wykonania i odbiorców wg załącznika nr 7 do druku oferty. 4.Dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VI ust. 2 SIWZ dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Komunikacji, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa nr faksu: (022) 627 04 75,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Komunikacji, Al. Jerozolimskie 7, 00-950 Warszawa p. III, pok. 339. Otwarcie ofert nastąpi dn 28.11.2008 r. godz.11.15 w pok. 339 w siedzibie Zamawiajacego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, do oferty należy załączyć po jednym egzemplarzu pokazowym każdego oferowanego asortymentu bez logo BGK (tzw. próbka)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.