Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Wrocław: AM/AZ/ZC-116/11 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do gabinetu Rektora Akademii Medycznej
Numer ogłoszenia: 325475 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ZC-116/11 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do gabinetu Rektora Akademii Medycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Meble stylowe z frezowanymi pilastrami i cokołami z okrągłymi nogami. W witrynach ma być zastosowane fazowane szkło. Witrynki mają być wyposażone w drewniane półki. Wykonanie: fronty - okleina naturalna w kolorze czereśnia antyczna; ramiaki drzwi i szuflad, wieńce, cokoły i nogi z drewna litego, korpusy na zewnątrz - okleina naturalna anegre w kolorze czereśnia antyczna; wewnątrz i na płaszczyznach niewidocznych - folia meblowa. W skład zestawu meblowego mają wchodzić następujące meble: 1. Bok ozdobny o wymiarach 12 x 220 x 47,4 cm 2. Witryna wąska o wymiarach 44,8 x 220 x 47,4 cm 3. Regał narożny o wymiarach 81,5 x 220 x 81,5 cm 4. Szafa ubraniowa o wymiarach 89,6 x 220 x 47,4 cm 5. Bok ozdobny o wymiarach 12 x 220 x 47,4 cm 6. Biurko duże o wymiarach 176 x 81,5 x 78,5 cm 7. Stół konferencyjny o wymiarach 160 (po rozłożeniu 230,4) x 76,6 x 100 cm 8. Stolik kawowy o wymiarach 117 x 54,6 x 70 cm 9. Komoda niska przybiurkowa o wymiarach 110 x 84,5 x 49 cm 10. Regał witryna narożna o wymiarach 54 x 196,5 x 54 cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Meble stylowe do sekretariatu Rektora Akademii Medycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POKKER OFFICE TADEUSZ KUBIC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POKKER OFFICE TADEUSZ KUBIC SPÓŁKA JAWNA
- POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego nr 14-15 lok.1, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23185,43
Oferta z najniższą ceną: 23185,43 / Oferta z najwyższą ceną: 25626,49
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.