Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Kraków: Dostawa oraz montaż 4 dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych
w Zakładzie Diagnostyki Medycznej Wydziału Farmaceutycznego UJ-CM
w Krakowie, ul. Medyczna 9.
Numer ogłoszenia: 325478 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż 4 dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych w Zakładzie Diagnostyki Medycznej Wydziału Farmaceutycznego UJ-CM w Krakowie, ul. Medyczna 9..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż 4 dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych w Zakładzie Diagnostyki Medycznej Wydziału Farmaceutycznego UJ-CM w Krakowie, ul. Medyczna 9. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga dla przedmiotu zamówienia: a) deklaracji zgodności w zakresie norm PN-EN 14175-2:2004 oraz PN-EN 14175-2:2006 dla dygestoriów i wyciągów laboratoryjnych; b) dokumentów potwierdzających, że system kontroli przepływu powietrza w dygestoriach jest zgodny z normą DIN 12924; c) deklaracji zgodności w zakresie norm PN-EN 13150:2004 dla stołów laboratoryjnych oraz PN-EN 14056:2005 dla mebli laboratoryjnych; d) atestu higienicznego dla stołów i mebli laboratoryjnych; e) deklaracji zgodności w zakresie normy PN EN 14470-1:2005 dla szafy bezpieczeństwa. 3. Wykonawca, dla prac montażowych i serwisowych, musi stosować procedury jakościowe. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada wdrożony system jakości wymagany jest certyfikat ISO 9001 : 2001 lub równoważny dokument potwierdzający powyższy wymóg. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ dostawę dygestoriów oraz mebli laboratoryjnych do siedziby Użytkownika; 2/ prace montażowe, w tym podłączenie dygestoriów do instalacji zasilających, wraz z dostarczeniem niezbędnych do tego materiałów; 3/ uruchomienie dygestoriów - przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów montażowych oraz rozruchu; 4/ szkolenie 5 pracowników Użytkownika w zakresie obsługi dygestoriów; 5. Zamawiający żąda co najmniej 3-letniej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia i dodatkowo co najmniej 10-letniej gwarancji dla blatów ceramicznych. 6. Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego z czasem przystąpienia do usuwania awarii nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii faksem, oraz zapewnienia zastępczych elementów gwarantujących pracę dygestoriów jeżeli naprawa będzie wymagała czasu dłuższego niż 7 dni od daty jej zgłoszenia. 7. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w każdym roku objętym gwarancją..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. posiadają doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień tj: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia obejmujące: dostawę dygestoriów (wraz z ich montażem) i mebli laboratoryjnych - o wartości minimum 180.000,00 zł (brutto) każde zamówienie; 4. posiadają wdrożony system zarządzania jakością w zakresie prac montażowych i serwisowych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: I).1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Wykaz wykonanych zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 3 zrealizowanych zamówień obejmujących: dostawę dygestoriów (wraz z ich montażem) i mebli laboratoryjnych - o wartości minimum 180.000,00 zł (brutto) każde zamówienie 4. Certyfikat ISO 9001:2001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że Wykonawca stosuje system zarządzania jakością w zakresie prac montażowych i serwisowych. II) W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I) ppkt 1, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - cechy techniczne i jakościowe (punktowane) - 10
- 3 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.cm-uj.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ - CM
ul. Kopernika 19E, 31-501 Kraków
tel. 012 421 98 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ - CM ul. Kopernika 19E, 31-501 Kraków pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia oraz sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Dostawa mebli biurowych oraz laboratoryjnych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 4 części
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.