Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-04
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z odpowiednim oznakowaniem
Numer ogłoszenia: 32548 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacji o Środowisku , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792211 lub 215, faks 022 5792688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoportal.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z odpowiednim oznakowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Notatnik z odpowiednim oznakowaniem Okładka wykonana z materiału biodegradowalnego pochodzącego z recyklingu o gramaturze minimum 200g/m2 , kolor okładki to naturalny brąz lub biały. Wsad - papier z recyklingu o gramaturze minimum 70g/m2 , notatnik musi zawierać minimum 40 kartek. Wymiary - minimum 180x120 mm Znakowanie - nadruk full color zamieszczony jednostronnie na okładce, zajmujący minimum 70% powierzchni wierzchniej okładki. Projekt znakowania przekazany elektronicznie w formie plików PDF lub CDR w momencie podpisania umowy. Notatnik stanowi integralną część kompletu z długopisem w tej samej kolorystyce. Okładka notatnika powinna zawierać miejsce na długopis. Ilość - 3 000 szt. 2) Długopis z odpowiednim oznakowaniem Oprawka wykonana z materiału biodegradowalnego np. z mączki kukurydzianej lub wykonany z ciasno zwiniętego kartonu, gdzie spoiwem jest klej roślinny. Oprawka naturalnie brązowa bądź biała. Wkład niebieski bądź czarny, o długości nie mniejszej niż 90mm Znakowanie - nadruk full color w wymiarach nie mniejszych niż 50x5 mm. Projekt znakowania przekazany elektronicznie w formie plików PDF lub CDR w momencie podpisania umowy. Długopis stanowi integralną część kompletu wraz z notatnikiem w tej samej kolorystyce. Ilość - 3 000 szt. 3) Teczka z odpowiednim oznakowaniem Teczka wykonana z materiału biodegradowalnego pochodzącego z recyklingu o gramaturze minimum 200g/m2 maksymalnie do 360 g/m2 , kolor wierzchniej strony teczki to naturalny brąz lub biały. Teczka zamykana na gumkę. Wymiary - minimum 315x230 mm Znakowanie - nadruk full color z zamieszczony jednostronnie na przodzie teczki, zajmujący minimum 70% powierzchni wierzchniej okładki. Projekt znakowania przekazany elektronicznie w formie plików PDF lub CDR w momencie podpisania umowy. Ilość - 3 000 szt. 4) Pamięć przenośna USB (Pendrive) z odpowiednim oznakowaniem Pamięć przenośna typu Pendrive 1GB Opis - opaska silikonowa na rękę, szerokość paska w najwęższej części 12mm, długość 220mm, najszersza część (przy zapięciu) o szerokości 24m, klapka spinająca bransoletę pendriva w kształcie elipsy. Brak logo producenta. Kolor - biały Nadruk - zamieszczony jednostronnie, zajmujący minimum 50% powierzchni wierzchniej obudowy pamięci, full color. Projekt znakowania przekazany elektronicznie w formie plików PDF lub CDRw momencie podpisania umowy. Ilość - 3 000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.81.50.00 - Notatniki 30.23.72.30 - Pamięci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie zgodności z wymogami prawa przedstawionego aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przedstawionego wykazu zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami (referencje, protokoły odbioru, etc.) potwierdzającymi, że te zamówienia zostały wykonane należycie. Za pracę podobną zamawiający uzna dostawę o wartości minimum 50 000 złotych brutto materiałów promocyjnych z odpowiednim znakowaniem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie wiarygodności wykazu zrealizowanych zamówień (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami (referencje, protokoły odbioru, etc.) potwierdzającymi, że te zamówienia zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoportal.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
Centrum Informacji o Środowisku
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
pokój nr 56A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 14:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Centrum Informacji o Środowisku ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój nr 56A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.