To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Przodkowo: Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie
Numer ogłoszenia: 3254 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332061 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Kobysewo 14, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6851285, faks 0-58 6819798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa oraz produktów mięsnych. 2. Szczegółowy opis oraz ilości zawiera Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą w czasie realizacji umowy odbiegać od podanych ilości. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na zasadzie doraźnych potrzeb. Zamawiający będzie informował wykonawcę o konieczności dostarczenia niezbędnej ilości mięsa oraz produktów mięsnych telefonicznie. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia do siedziby Zamawiającego określoną ilość towaru w ustalonym terminie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Żukowie, ul. Gdańska 38, 83-330 Żukowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60856,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63337,51
Oferta z najniższą ceną: 63337,51 / Oferta z najwyższą ceną: 63337,51
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.