To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-01
Dęblin: Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem polegającej na zapewnieniu noclegów oraz wyżywienia i obsłudze organizowanego przez Zamawiającego szkolenia w obrębie jednego kompleksu hotelowego - Nr 17/14/N.
Numer ogłoszenia: 325532 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121602 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem polegającej na zapewnieniu noclegów oraz wyżywienia i obsłudze organizowanego przez Zamawiającego szkolenia w obrębie jednego kompleksu hotelowego - Nr 17/14/N..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem polegającej na zapewnieniu noclegów oraz wyżywienia i obsłudze organizowanego przez Zamawiającego szkolenia w obrębie jednego kompleksu hotelowego. 2. Termin szkolenia: od 26.05.2014 r. (od godziny 1400 - zakwaterowanie) do 29.05. 2014 r. (ok. godziny 1200 wykwaterowanie). 3. Lokalizacja: Hotel zlokalizowany w okolicach Dęblina (w promieniu do 40 km) z dogodnym dojazdem do Jednostki Wojskowej 4461 - 4. Skrzydło Lotnictwa Szkolnego Dęblin. 4. Usługi hotelarskie: a) Hotel o standardzie, co najmniej trzygwiazdkowym, w rozumieniu Rozporządzenia z dnia 19 sierpnia 2004 r. Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2004 r. Nr 188, poz. 1945); b) Ilość miejsc noclegowych: dla minimum 80 osób w tym:pokoje jednoosobowe dla 10 osób - 10 pokoi;pokoje dwuosobowe dla 70 osób - 35 pokoi, z pojedynczymi łóżkami; c) Wykonanie usługi w dniach 26-29.05.2014 r.; d) Zakwaterowanie w pokojach z łazienkami, ciepła i zimna woda przez całą dobę, wyposażonych w telewizor, telefon, Internet, suszarkę do włosów w cenie pokoju; e) Zapewnienie czystości, higieny, przepisów sanitarnych i przepisów przeciwpożarowych; f) Zapewnienie miejsc dla palących na terenie hotelu; g) Dozorowany parking dla minimum dwóch autobusów, pięciu busów i piętnastu samochodów osobowych - w cenie zakwaterowania bez dodatkowych opłat; h) Wynajęcie dwóch sal konferencyjnych klimatyzowanych wraz z obsługą techniczną z oddzielnym wejściem (jedna z nich o powierzchni, co najmniej 100 m2, sposób ustawienia mebli na ww. salach - typ szkolny), na wyłączność, również w godzinach popołudniowych, dla co najmniej 80 osób; (W cenie wynajmu sala wyposażona zostanie w projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, flipchart z markerami, łącze internetowe,); i) Udostępnienie Sali - pomieszczenia do przerw kawowych w sąsiedztwie sali konferencyjnej; j) Zaplecze sanitarne dostosowane do liczby uczestników: osobna toaleta dla kobiet i mężczyzn w bliskim sąsiedztwie sal konferencyjnych; k) Udostępnienie recepcji lub wydzielenie miejsca reprezentantowi JW 4461, w dniu przyjazdu gości, w celu dokonania niezbędnych formalności; l) Możliwość wcześniejszego dostarczenia i przechowywania materiałów szkoleniowych i zapewnienia w tym celu pomieszczenia - magazynu; 5. Usługi gastronomiczne: a) Wyżywienie w formie posiłków restauracyjnych z możliwością zarezerwowania sali konsumpcyjnej na wyłączność powinno obejmować: w dniu 26.05.2014 r. - planowane ok. 80 kolacji; w dniu 27-28.05.2014 r. - całodzienne (planowane ok. 80 śniadań, obiadów, kolacji); w dniu 29.05.2014 r. - planowane ok. 80 śniadań i ok. 80 zestawów podróżnych wydawanych przy śniadaniu; b) Dwie przerwy kawowe, w których skład mają wchodzić: kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka dla uczestników i organizatorów; w dniu 27.05.2014 r. - 1 przerwa kawowa ciągła uzupełniana; w dniu 29.05.2014 r. - 1 przerwa kawowa; c) Uroczysta kolacja w drugim dniu szkolenia. d) Kolacja ogniskowo - grillowa w trzecim dniu szkolenia z możliwością przeniesienia do wnętrza hotelu. e) Menu posiłków zostanie ustalone w porozumieniu z organizatorem; f) Przygotowanie w razie potrzeby kilku posiłków według indywidualnych preferencji uczestników, dieta jarska, bezglutenowa, koszerna itp. bez zmiany kosztów. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. posiłkach na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia; g) Terminowe przygotowywanie posiłków, w terminach zgodnych z ramowym planem szkolenia; h) Przestrzeganie zasad higieny oraz obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków dla wskazanej liczby żywionych w szczególności świadczenia usług żywienia zgodnie z Ustawą o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2007 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); i) Przygotowanie posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, z urozmaiconych, pełnowartościowych, świeżych produktów, z ważnymi terminami przydatności do spożycia; j) W całodziennym jadłospisie powinny być uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. 6. Warunki organizacyjne: a) Liczba rzeczywistych uczestników szkolenia może odbiegać od podanej powyżej przez zamawiającego (minus 10 procent - tj. 8 osób); b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników i przekaże ramowy plan szkolenia nie później niż 3 dni przed terminem szkolenia. Niemniej rozliczenie za całą usługę przeprowadzone zostanie według faktycznie wykorzystanych miejsc noclegowych i posiłków z uwzględnieniem pkt. 6 lit.a); c) Przygotowywanie i spożywanie posiłków na bazie obiektu hotelowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAŁAC ŻELECHÓW CENTRUM KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWE DOROTA PODOLAK
jakie przetargi wygrała firma
PAŁAC ŻELECHÓW CENTRUM KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWE DOROTA PODOLAK
- PAŁAC ŻELECHÓW CENTRUM KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWE DOROTA PODOLAK, ul. Piłsudskiego 36, 08-430 Żelechów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72132,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79646,67
Oferta z najniższą ceną: 79646,67 / Oferta z najwyższą ceną: 79646,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- "Rozbudowa Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Miasto Terespol"
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- "Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia"
- Usługi przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.