eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójPełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic 5-go Marca, Targowej i Kościuszki w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w celu zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej gminy uzdrowiskowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic 5-go Marca, Targowej i Kościuszki w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w celu zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej gminy uzdrowiskowej.
Numer ogłoszenia: 32553 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3763 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic 5-go Marca, Targowej i Kościuszki w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w celu zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej gminy uzdrowiskowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic 5-go Marca, Targowej i Kościuszki w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w celu zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej gminy uzdrowiskowej. Ulice zlokalizowane są w ścisłym centrum miasta, ich stan techniczny obecnie jest zły. Przebudowa ma na celu odnowienie konstrukcji nawierzchni ulic i ciągów pieszych oraz budowę miejsc parkingowych wzdłuż ulic. Przebudowa objęta opracowaniem stanowić będzie kontynuację rozwiązania architektonicznego ścisłego centrum miasta. Budowa, przebudowa i remont infrastruktury technicznej, drogowej ulic tj.: A. sieci wodociągowej; sieci kanalizacji sanitarnej; sieci kanalizacji deszczowej; B. przebudowa geometrii oraz podbudowy ulic, odnowienie nawierzchni ulic i chodników; budowa miejsc postojowych; C. sieci elektrycznej - oświetleniowej ulic wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem D. budowa przyłączy do sieci wodociągowej; budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej; budowa przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej; E. zagospodarowanie terenu w tym zieleń; Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych zawiera - przedmiar robót , dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Generalnie zadaniem Inspektora nadzoru jest pełnienie tej funkcji zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Inspektor nadzoru ma za zadanie czuwać nad prawidłową realizacją projektu oraz terminem realizacji prac. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU W TRAKCIE PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH POLEGAĆ BĘDĄ NA : - przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy, - przejęciu od Wykonawcy robót uzgodnionych harmonogramów przedstawiających cykl realizacji inwestycji, - stałym uczestnictwie w naradach technicznych koordynacyjnych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, - sprawdzaniu przez Inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach kosztorysów powykonawczych, obmiarów robót a także o ile zajdzie taka potrzeba faktur za wykonane roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 5 dni od daty ich otrzymania, - wydawaniu zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, - podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, - prowadzeniu pełnobranżowego nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z prawem budowlanym (łącznie z przygotowaniem koniecznych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) oraz kontroli wykonywanych robót zgodnie z przepisami bhp, - sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz gotowego obiektu, - współdziałaniu z Projektantem i Zamawiającym w zakresie zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, - stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego, - współpracy z nadzorem autorskim (łącznie ze zmianami pozwoleń na budowę), - sprawdzaniu jakości wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, - kontrolowanie rozliczeń budowy - Inspektor Nadzoru odpowiada przed Zamawiającym za nieprawidłowość dokonanych rozliczeń za roboty budowlano-montażowe, - odbiór inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów Nadzoru na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu. Zwycięzca przetargu powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania , nie wymienione powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji. WYKONAWCA JEST ODPOWIEDZIALNY ZA : - jakość świadczonych usług, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej wg projektu PRZEBUDOWA ULIC 5-GO MARCA, TARGOWEJ i KOSCIUSZKI W ZABYTKOWYM CENTRUM POŁCZYNA-ZDROJU W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI INWESTYCYJNEJ i TURYSTYCZNEJ GMINY UZDROWISKOWEJ Nr Projektu - RPOWZ/2.1.2/2009/068/Sz..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowo-Budowlane Grzegorz Kilian, ul. Wyszyńskiego 67/1, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21169,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.