Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Bydgoszcz: Pogwarancyjne konserwacje i naprawy kserokopiarek OCE 3165
Numer ogłoszenia: 32559 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pogwarancyjne konserwacje i naprawy kserokopiarek OCE 3165.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 133.000 EURO.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna konserwacja i naprawy kserokopiarek OCE 3165, zainstalowanych w: - OW/ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 (1 szt.), - I/ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15 (1 szt.) Oferta musi obejmować całość zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, 3. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na serwisie kserokopiarek, trwającą nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy u jednego usługobiorcy, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20.000 złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr 1 do cz. I SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ), 6.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług polegających na serwisie kserokopiarek, trwających nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy u jednego usługobiorcy, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20.000 złotych brutto-z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do cz. I SIWZ). 7.warunki serwisu (załącznik nr 5 do cz. I SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. warunki serwisu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału Wojewódzki ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 432 ( IV piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie OW/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IV p)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.02.2008r o godz. 10.30 w siedzibie OW/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.). Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP dnia 18.02.2008r. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Ad. kryterium oceny ofert: 1. cena oferty - znaczenie 70%, 2. warunki serwisu - znaczenie 30%. Zostanie wybrana oferta o najkorzystniejszym bilansie ceny i warunków serwisu w oparciu o następujący wzór: O równa się A plus B, A równa się Cof min podzielona przez Cof bad razy 70, B równa się 30 bądź 0 pkt, gdzie: O to suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę za oba kryteria oceny ofert, A to ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę za kryterium cenę, B to ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę za kryterium warunki serwisu, C of min to cena oferty najtańszej, C of bad to cena oferty badanej. Na cenę oferty składa się suma cen jednostkowych (A): a) ceny za realizację usługi konserwacyjnej, tj. za jednorazową usługę konserwacyjną 2 szt. kserokopiarek OCE 3165 zlokalizowanych w obiektach Zamawiającego wskazanych w przedmiocie zamówienia, b) ceny jednej roboczogodziny napraw. Na warunki serwisu składa się (B): Punktowanie: a) autoryzowany serwis - posiadanie autoryzacji producenta OCE- 30 pkt, brak autoryzacji producenta OCE - 0 pkt
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.