Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Żmudź: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi w 2015 r
Numer ogłoszenia: 325606 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 82 5680182, faks 82 5680620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest /Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi/ w okresie od 2 stycznia 2016r do 22 grudnia 2016 roku. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz uczniów : Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej do Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: - Pobołowice , Maziarnia ,Wólka Leszczańska , Żmudź , ilość - 20 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: - Leszczany I , Leszczany, Leszczany Kolonia, Żmudź , ilość - 26 uczniów ,długość trasy 8 km. III trasa: -Annopol , Syczów, Stanisławów, Dryszczów, Rudno, Żmudź , ilość -21 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: -Puszcza, Ksawerów , Lipinki, Kazimierówka , Bielin , Roztoka, Klesztów, Żmudź, ilość- 45 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: - Pobołowice Kolonia , Wołkowiany , Żmudź, ilość - 9 uczniów, długość trasy 7 km. - Odwiezienie uczniów klas 0 - III w godzinach 11.30 - 12.00 na trasie Żmudź , Wólka Leszczańska , Leszczany. Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudź i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania - 121. Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: - Pobołowice , Maziarnia ,Wólka Leszczańska, Żmudź, ilość - 4 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: - Leszczany I , Leszczany, Leszczany Kolonia, Żmudź, ilość - 12 uczniów , długość trasy 8 km. III trasa: - Annopol , Syczów, Stanisławów, Dryszczów, Rudno, Żmudź, ilość -7 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: - Puszcza, Ksawerów , Lipinki, Kazimierówka , Bielin , Roztoka, Klesztów, Żmudź, ilość- 27 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: - Pobołowice Kolonia , Wołkowiany , Żmudź , ilość - 10 uczniów, długość trasy 7 km. Łączna liczba uczniów dowożona do Gimnazjum Publicznego w Żmudź i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania - 60 Dopuszcza się zmianę liczby uczniów dowożonych do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania. Godziny przywozu i odwozu uczniów będą zgodne z harmonogramem przedstawionym przez dyrektorów szkół. Imienna lista uczniów dla których zostaną kupowane bilety miesięczne zostanie przekazana Wykonawcy przez dyrektorów szkół. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za realizację usługi , stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenia dokonywane będą miesięcznie przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żmudzi oraz Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Żmudzi na podstawie wystawionych faktur za imienne bilety miesięczne. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu w związku z odpracowaniem dni wolnych itp...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Rozliczenie należności pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w PLN. 2. W umowie określone zostaną ceny jednostkowe biletów miesięcznych oraz ilość biletów. 3. Cena oferty stanowi sumę ceny jednostkowej za 10 miesięcy. 4. Cenę w ofercie należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie: netto i brutto - cyfrowo i słownie. 5. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (cła, podatki, ubezpieczenia i inne należności płatne przez wykonawcę). 6. Ceny jednostkowe biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia będą stałe i nie będą przedmiotem zmian. 7. Płatnikiem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy będą : - Szkoła Podstawowa w Żmudzi, Żmudź Kolonia 22-114 Żmudź - Gimnazjum Publiczne w Żmudzi, Żmudź Kolonia 22-114 Żmudź
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać realizację minimum 2 usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum: - 5 autobusami o co najmniej 45 miejscach siedzących, posiadającymi ważne badania techniczne i opłacone składki ubezpieczenia pojazdów OC i AC na czas trwania umowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie - minimum 5 osobami posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania pojazdami autobusowymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żmudź
Żmudź 2
22-114 Żmudź
pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź Pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.