Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Kielce: Wykonanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej (materiał zamawiającego) przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2009/2010 na Obwodach Drogowych w Celinach, Łagowie i Strawczynku, w przewidywanej ilości 11200 Mg.
Numer ogłoszenia: 325614 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Miła 73, 25-618 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3456412, faks 041 3445145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej (materiał zamawiającego) przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2009/2010 na Obwodach Drogowych w Celinach, Łagowie i Strawczynku, w przewidywanej ilości 11200 Mg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i załadunku na piaskarki mieszanki piaskowo solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2009/2010 na Obwodach Drogowych w Celinach, Łagowie i Strawczynku, w przewidywanej ilości 11200 Mg. W zakres w/w usługi wchodzi: 1/ dwukrotne wymieszanie piasku z solą drogową (materiał zamawiającego), 2/ hałdowanie mieszanki na placu Obwodu Drogowego, 3/ załadunek mieszanki ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki będące własnością zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać również następujące warunki szczegółowe: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt b) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. g) oświadczenie w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa wykonawców (dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce; wersja papierowa - cena 5,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1/ODC/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek na piaskarki 3500 Mg mieszanki piaskowo-solnej na Obwodzie Drogowym w Celinach (koło Chmielnika)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2/ODŁ/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek na piaskarki 2800 Mg mieszanki piaskowo-solnej na Obwodzie Drogowym w Łagowie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3/ODS/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek na piaskarki 4900 Mg mieszanki piaskowo-solnej na Obwodzie Drogowym w Strawczynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Na zawarcie umów ramowych na wykonanie robót budowlanych, w podziale na 3 części
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.