Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Borów: Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Borów oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 325622 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borów , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3933022, faks 071 3933035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Borów oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Borów oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. Zadanie nr 1 - opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Borów. Zadanie nr 2 - opracowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Świnobród. Zadanie nr 3 - opracowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Jelenin. Zadanie nr 4 - opracowanie projektu zmiany planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Borów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złoty 00100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Dopuszcza się wnoszenie wadium do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach (formach) określonych w pkt 2. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie odział w Borowie nr konta 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 z dopiskiem wadium przetargowe-znak sprawy nr SSiRGZP341072010 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (dowodu zapłaty). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie , na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający zatrzymuje na rachunku bankowym, a następnie zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli W wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - działalność prowadzona na potrzeby zamówienia wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień patrz pkt. 4 -osoby zdolne do wykonania zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej dwie prace polegające na opracowaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 50 ha. Do wykazu należy załączyć dokumenty referencje potwierdzające, że usługi zostały one wykonane należycie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w swojej kadrze dysponuje osobą/osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do wykonania prac w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne do projektowania bez ograniczeń) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Do wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ , wykaz usług przeznaczonych do wykonania podwykonawcy sporządzony zg. z załącznikiem nr 6 do SIWZ, parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 i 8 do SIWZ ( w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę) dowód wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. stosowne Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia a. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji wniosków, opinii , uzgodnień itp.; b. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w wytycznych w zakresie przeznaczenia i zagospodarowaniu terenu; c. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1a-1c termin wykonania umowy ulegnie odpowiednio przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie krócej jednak niż czas trwania przeszkody. 2. Inne zmiany a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ofertowej w sytuacji zmiany przepisów prawa, które będą miały bezpośredni wpływ na wartość wykonywanego zamówienia lub jego części (np. zmiana stawki podatku VAT). W takim przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia zostaną ustalone poprzez sporządzenie aneksu do umowy. b. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. Wszystkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów pok. nr 13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań I Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Borów...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów składać się będzie z części opisowej oraz graficznej przedstawionej na mapie topograficznej w skali 1:25 000 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i opracowaniem ekofizjograficznym. Zmianę studium należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o plonowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233). 1.3. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: - przeanalizowanie ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów, wykonanego w skali 1: 25 000 w całym zakresie, dokonaniu oceny zmian, jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym, stanie własności i ich uwzględnieniu w dokonywanym opracowaniu zmiany studium, - wykonanie wszelkich niezbędnych analiz, badań, ekspertyz, wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o plonowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz uczestnictwo w pracach związanych z procedurą formalno-prawną, o której mowa w niniejszej ustawie, - zredagowanie wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - wykonanie analizy i oceny zgłoszonych wniosków, które wpłynęły do siedziby Zamawiającego do zmiany studium, - sporządzenie projektu zmiany studium, ze wskazaniem obszarów i kierunków rozwoju zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (m.in. sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń zmiany studium na środowisko), zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale: Uchwała Nr XXXVI/223/2010 z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Borów. Obszar do sporządzenia zmiany studium zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały. Zamówienie obejmuje również: -pozyskanie przez Wykonawcę kopii map ewidencyjnych dla obszaru objętego zmianą studium -uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów, -obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami), -analizę wniosków do studium, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w formie elektronicznej i papierowej: a) forma papierowa: część graficzna sporządzona na mapie w skali 1: 25 000, w technice barwnej - 5 egz. w tym mapa ścienna (forma zalaminowana i oprawiona listwy) - 1 egz., część opisowa w formie uchwały - 5 egz., prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz., opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. b) forma elektroniczna: część opisowa w formacie PDF, graficzna (mapy) w formie JPG oraz TIFF z zachowaniem skali 1: 25 000 przy rozdzielczości minimum 350 dpi - 1 egz. Opracowanie winno być sporządzone w tekście jednolitym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Świnobród...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym obejmujące w szczególności: 1) przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania; 2) zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego; 3) zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego; 4) zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej; 5) wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych; 6) parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy; 7) granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych; 8) szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym; 9) szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy; 10) zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej; 11) sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów; 12) stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4. Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale: Uchwała Nr XLI2552010 Rady Gminy Borów z dnia 21 czerwca 2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Świnobród Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 2 wynosi 166,8555 ha. Zamówienie obejmuje również: - pozyskanie przez Wykonawcę : kopii map zasadniczych obszaru objętego planem, będących w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy ewidencji gruntów obszaru objętego planem, wykaz działek stanowiących własność osób prawnych aktualnych wypisów z ewidencji gruntów z adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych, Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania. uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów, obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami), analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu. Opracowanie winno być sporządzone w skali 1: 2000. Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 1) tekstem planu, 2) rysunkiem planu w skali 1: 2000, 3) rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektu planu, 4) stwierdzeniem zgodności zmiany planu z ustaleniami studium, 5) rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami o finansach publicznych, 6) prognozą oddziaływania na środowisko, 7) zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie powierzchni części tych działek, wykonawca dostarcza projekt planu w formie papierowej i elektronicznej a) forma papierowa: część graficzna sporządzona na mapie w skali 1: 2000, w technice barwnej - 5 egz. w tym mapa ścienna ( zalaminowana i oprawiona listwy) - 1 egz., część opisowa w formie uchwały - 5 egz., prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz., opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. b) forma elektroniczna: część opisowa w formacie PDF, graficzna (mapy) w formie JPG oraz TIFF z zachowaniem skali 1: 2000 przy rozdzielczości minimum 350 dpi - 2 egz. c) 2 komplety dokumentacji planu zawierającego m.in. pełną dokumentację formalno-prawną (oryginały i kopia ) w celu przedłożenia Wojewodzie Dolnośląskiemu do badania zgodności z prawem d) 1komplet planu w formacie XML (zgodny ze standardem dla aktów pranych MSWiA (dostępny na stronach MSWiA)lub zgodny z edytorem aktów prawnych APX firmy ABC) do publikacji w dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego ( rysunek planu w formacie A4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Jelenin...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zadanie obejmuje w szczególności: 1) przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania; 2) zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego; 3) zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego; 4) zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej; 5) wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych; 6) parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy; 7) granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych; 8) szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym; 9) szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy; 10) zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej; 11) sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów; 12) stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4. Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale: Uchwała Nr XLI/254/2010 Rady Gminy Borów z dnia 21 czerwca 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Jelenin Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 3 wynosi 439,1960 ha. Zamówienie obejmuje również: pozyskanie przez Wykonawcę: kopii map zasadniczych obszaru objętego planem, będących w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy ewidencji gruntów obszaru objętego planem, wykaz działek stanowiących własność osób prawnych aktualnych wypisów z ewidencji gruntów z adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych, Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania. - uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów, - obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami), - analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu. Opracowanie winno być sporządzone w skali 1: 2000. Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 1) tekstem planu, 2) rysunkiem planu w skali 1: 2000, 3) rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektu planu, 4) stwierdzeniem zgodności zmiany planu z ustaleniami studium, 5) rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami o finansach publicznych, 6) prognozą oddziaływania na środowisko, 7) zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie powierzchni części tych działek, Wykonawca dostarcza projekt planu w formie papierowej i elektronicznej a) forma papierowa: część graficzna sporządzona na mapie w skali 1: 2000, w technice barwnej - 5 egz. w tym mapa ścienna ( zalaminowana i oprawiona listwy) - 1 egz., część opisowa w formie uchwały - 5 egz., prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz., opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz.w tym : 2 egzemplarze planu (tekst+rysunek planu w skali 1: 2000 ) wraz z podsumowaniem, dla Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego powiatowego Inspektora Sanitarnego ( zgodnie z art. 55 pkt 4 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziływania na środowisko) b) forma elektroniczna: część opisowa w formacie PDF, graficzna (mapy) w formie JPG oraz TIFF z zachowaniem skali 1: 2000 przy rozdzielczości minimum 350 dpi- 2 egz. c) 2 komplety dokumentacji planu zawierającego m.in. pełną dokumentację formalno-prawną (oryginały i kopia ) w celu przedłożenia Wojewodzie Dolnośląskiemu do badania zgodności z prawem d) 1komplet planu w formacie XML (zgodny ze standardem dla aktów pranych MSWiA (dostępny na stronach MSWiA)lub zgodny z edytorem aktów prawnych APX firmy ABC) do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego ( rysunek planu w formacie A4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektu zmiany planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Borów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zadanie obejmuje: 1) przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania; 2) zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego; 3) zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego; 4) zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej; 5) wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych; 6) parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów i wskaźniki intensywności zabudowy; 7) granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych; 8) szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym; 9) szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy; 10) zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej; 11) sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów; 12) stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4. Oznaczenie innych obszarów w zmianie planu powinno nastąpić w zależności od potrzeb określonych w art.15 ust.3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Powyższe wymagania odnoszą się dla terenów określonych w uchwale: Uchwała NrXLII2582010 Rady Gminy Borów z dnia 7 lipca 2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany planu zagospodarowania przestrzennego wsi Borów. Obszar do sporządzenia planu dla zadania nr 4 wynosi ok.40 ha zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały Zamówienie obejmuje również: pozyskanie przez Wykonawcę: kopii map zasadniczych obszaru objętego planem, będących w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy ewidencji gruntów obszaru objętego planem, wykaz działek stanowiących własność osób prawnych - aktualnych wypisów z ewidencji gruntów z adresowym wykazem właścicieli i zbadaniem ksiąg wieczystych,Wymóg ten nie jest dla Wykonawcy wymogiem obowiązkowym. Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy uznanie czy materiały te są mu niezbędne dla prawidłowego sporządzenia opracowania. - uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i zatwierdzeń związanych z przygotowaniem, opracowania do uchwalenia przez Radę Gminy Borów, - obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr.80 poz. 717z późniejszymi zmianami), - analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu. Opracowanie winno być sporządzone w skali 1: 2000. Opracowanie winno odzwierciedlać aktualne Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Borów. Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przed uchwaleniem przez Radę Gminy) wraz z załącznikami: 1) jednolitym tekstem planów, 2) jednolitym rysunkiem planów w skali 1: 2000, 3) rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do projektów planów, 4) stwierdzeniem zgodności zmiany planów z ustaleniami studium, 5) rozstrzygnięciem o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami o finansach publicznych, 6) prognozą oddziaływania na środowisko, 7) zestawieniem działek objętych opłatą planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek; w przypadku objęcia opłatą planistyczną części działek - podanie powierzchni części tych działek, Wykonawca dostarcza projekt planu w formie papierowej i elektronicznej: a) forma papierowa: część graficzna sporządzona na mapie w skali 1: 2000, w technice barwnej - 5 egz. w tym mapa ścienna ( zalaminowana i oprawiona listwy) - 1 egz., część opisowa w formie uchwały - 5 egz., prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz., opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz.w tym :2 egzemplarze planu (tekst+rysunek planu w skali 1:2000 ) wraz z podsumowaniem, dla Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego powiatowego Inspektora Sanitarnego ( zgodnie z art. 55 pkt 4 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziływania na środowisko) b) forma elektroniczna: część opisowa w formacie PDF, graficzna (mapy) w formie JPG oraz TIFF z zachowaniem skali 1: 2000 przy rozdzielczości minimum 350 dpi- 2 egz. c) 2 komplety dokumentacji planu zawierającego m.in. pełną dokumentację formalno-prawną (oryginały i kopia ) w celu przedłożenia Wojewodzie Dolnośląskiemu do badania zgodności z prawem d) 1komplet planu w formacie XML (zgodny ze standardem dla aktów pranych MSWiA (dostępny na stronach MSWiA)lub zgodny z edytorem aktów prawnych APX firmy ABC) do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego ( rysunek planu w formacie A4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BORÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Borów"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
- "Dostawa paliw płynnych w 2025 roku do pojazdów i urządzeń technicznych na potrzeby Gminy Borów"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E ze stacji regazyfikacji LNG dla Zespołu Szkół Publicznych w Borowie
więcej: przetargi BORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Sobótce - dokumentacja projektowa
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: "Modernizacja Oddziału Odwykowego i budynku gospodarczego"
- Utworzenie ogrodów deszczowych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.