eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOrganizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 325636 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269808 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Termin realizacji: 7 września 2013 r. 2. Miejsce realizacji Nowy Dwór Mazowiecki (teren Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji) Teren zapewnia Zamawiający. 3. Przewidywana ilość osób ok. 300 os. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Grilla wraz z wyposażeniem, Obsługę do grilla oraz do wydawania grochówki, Kiełbaska z grilla - 300 szt. Kaszanka z grilla - 300 szt. Filet z kurczaka z grilla - 300 szt. Kanapeczki bankietowe ( z bagietki + dodatki ) - 300 szt. Grochówkę - 250 ml - 300 szt. Pieczywo odpowiednio do wydawanych porcji, Ketchup łagodny - 6l, Musztarda - 6l, Napoje: woda niegazowana 0,5 l - 150 szt., woda gazowana 0,5l - 150 szt., napoje ciepłe (kawa, herbata, cukier) - ok. 300 szt. Zastawa jednorazowa odpowiednio do wydawanych porcji. Część gastronomiczna będzie dostępna od godz. 12.00-15.00 5. Zapewnienie stolików z zadaszeniem (parasole) oraz miejsc siedzących dla ok. 100 osób. 6. Zapewnienie osoby prowadzącej imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprezy będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przez rozpoczęciem imprezy. 7. Zapewnienie w trakcie imprezy godzinnego występu - gwiazdy funkcjonującej w branży muzyki disco - polo. Zespół będzie musiał posiadać własne nagłośnienie - dostęp do prądu zapewni Zamawiający. Występ zespołu będzie odbywać się w pomieszczeniu ( hala sportowa). 8. Przeprowadzenie warsztatu malarskiego w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę, Odpowiedni sprzęt - 10 sztuk sztalug (stanowiska), artykuły malarskie: płótno, farby, pędzle, naczynia na wodę. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00. 9. Przeprowadzenie warsztatu garncarstwa w ramach, którego Wykonawca zapewni: Obsługę Odpowiedni sprzęt do realizacji warsztatów garncarstwa ( 2 stanowiska) Lepienie ceramiki, malowanie. Wykonane prace przez daną osobę będą przekazane jej na własność. Warsztat będzie dostępny bezpłatnie w godz. 12.00-15.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamrat Konsulting, ul. Mechaników 106, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45664,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.