Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 325646 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Liczba uczestników: do 10 osób - uczestnicy projektu systemowego INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej. 1 Wykonawca przyjmie na kurs osoby na podstawie okazanego imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. 2 Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 3 Jeżeli uczestnik kursu odbędzie tylko cześć planowanych zajęć, Zamawiający pokrywa koszty kursu według kosztu za 1 osobogodzinę skalkulowanego proporcjonalnie do ilości odbytych zajęć określonych przez Wykonawcę w ofercie tj. Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres usługi: 1) Przeprowadzenie kursu z zakresu teoretycznego i praktycznego. a) Minimalny program kursu powinien zawierać zagadnienia dotyczące: - zagadnienia prawne, - finanse, - marketing, - obsługa komputera, - przewozy towarów, - handel hurtowy, - zasady gospodarki magazynowej i technologii prac, - towaroznawstwo i odbiór jakościowy, - etyka kupiecka, - typy wózków, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze przed rozpoczęciem pracy i po pracy z wózkiem, - czynności operatora w czasie pracy z wózkiem, - wiadomości z zakresu bhp, - ładunkoznawstwo, - praktyczna nauka jazdy, - wymiana butli. b) Program kursu, dokumentacja oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 2) Poczęstunek kawowy (kawa, herbata, ciastka, słone przekąski). Dodatkowo w przypadku szkoleń trwających 5 i więcej godzin dziennie danie obiadowe (mięso 250g - 300 g, ziemniaki lub frytki oraz surówka). 3) Zapewnienie dostępu do wszelkich materiałów, sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zajęć, środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej zgodnie z charakterem kursu. 4) Pokrycie kosztów ubezpieczenie NNW. 5) Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. 6) Zapewnienie transportu w przypadku wskazanym w pkt. III.4.2. 7) Pokrycie kosztów zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu oraz wydania certyfikatu. Liczba godzin szkoleniowych 1) Kurs dla każdej z grup osób-osoby, zostanie przeprowadzony w ilości godzin: - zajęcia teoretyczne: 82 h godzin - zajęcia praktyczne: 75 h godzin 2) Częstotliwość realizacji zajęć do 5 dni w tygodniu. 3) Dzienny wymiar godzin nie może przekroczyć 8 godzin z uwzględnieniem dwóch 15 minutowych przerw kawowych i przerwy obiadowej trwającej 30 minut. Miejsce realizacji zajęć: 1. Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego. 2. W przypadku organizacji kursu w odległości do 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Zamawiający pokrywa koszty dojazdu środkami komunikacji KZK GOP. 3. W przypadku organizacji kursu w odległości większej niż 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport i pokryć jego koszty. Zaplecze techniczne Zapewnienia sal do zajęć teoretycznych i praktycznych: a) przystosowanych pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp, b) wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, c) wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, itp. d) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w zakresie poszczególnych rodzajów kursów. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia wizualizacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL (dokument dostępny jest na stronie www.silesia-region.pl w zakładce Promocja POKL) 2. Informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału w kursie. 3.Przechowywania dokumentacji dotyczącej realizacji projektu do 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla prowadzonego kursu. Dokumentacja kursu W ramach realizowanej usługi Wykonawca będzie prowadził i przekazywał Zamawiającemu: 1) Program kursu niezwłocznie po podpisaniu umowy. 2) Harmonogram zajęć zawierający daty, godziny, miejsce i rodzaj zajęć. 3) Dziennik zajęć zawierający: listę obecności, tematy zajęć, wymiar godzin. 4) List potwierdzających odbiór przez uczestnika kursu: - cateringu, - pobranie środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej, - pobranie materiałów szkoleniowych Uwaga Wszystkie listy powinny zawierać własnoręczny podpis uczestnika. 5) Kompletu materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom kursu. 6) Kopię rejestru wydanych zaświadczeń wraz z kopiami wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu. 7) Kopii protokołu egzaminacyjnego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym i negatywnym. 8) Kopię polisy ubezpieczeniowej. 9) Kopii badań lekarskich (jeżeli dotyczy). Uwaga: Wszystkie przedłożone kopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz powinny zawierać datę potwierdzenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi szkolenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wymagane jest zrealizowanie lub realizacja co najmniej jednego kursu gospodarki magazynowej z obsługą wózka widłowego dla nie mniej niż 10 osób oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania usługi określonej w postępowaniu j.w. jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje oceny warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli ustanowione jest pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 17
41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 17 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.11.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- "Modernizacja obiektów sportowych, w tym: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Piłsudskiego i Adamieckiego w Dąbrowie Górniczej" na: Zadanie A (..) Zadanie B(...)
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.