Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Tarnowskie Góry: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 32566 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tarnowskich Górach , ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 7699299, 7699211, faks 0-32 7699205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/tarnowskie.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT-37,PIT-36,PIT-36L b.wykonywanie usług polegajacych na księgowaniu na kartach kontowych zeznań PIT-37 za 2013 w tym przygotowaniu zwrotów i przeksięgowań kwot na zajęcia komornicze KS bądź zajęcia z działu egzekucji,pokrywanie zaległości podatkowych z urzędu oraz przygotowanie postanowień o sposobie zaliczenia nadpłaty,przygotowanie upomnień na zaległości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymagane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o znajomości programów komputerowych-załącznik nr.4 do SIWZ lub załącznik nr5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymagany
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświdczenie o ukończeniu 18 lat i szkoły średniej -załacznik nr.8 do SIWZ lub załącznik nr.9 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymagany
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/tarnowskie.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Góry ul.Opolska 23
siedziba Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Tarnowskie Góry ul.Opolska 23 siedziba Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach Kancelaria pok.nr.23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług polegajacych na księgowaniu na kartach kontowych zeznań PIT-37 za 2013 w tym przygotowaniu zwrotów i przeksięgowań kwot na zajęcia komornicze KS bądź zajęcia z działu egzekucji,pokrywanie zaległości podatkowych z urzędu oraz przygotowanie postanowień o sposobie zaliczenia nadpłaty,przygotowanie upomnień na zaległości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/12/ZP/2025
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Aresztu śledczego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM.
- Dostosowanie do obowiązują modelu danych bazy EGiB w Powiecie Brzeskim dla jedn ew Borzęcin, Brzesko miasto, Brzesko obszar wiejski, Czchów miasto , Czchów obszar wiejski, Gnojnik, Iwkowa, Szczurowa
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.