eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryWykonywanie usług wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Tarnowskie Góry: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 32566 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tarnowskich Górach , ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 7699299, 7699211, faks 0-32 7699205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/tarnowskie.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT-37,PIT-36,PIT-36L b.wykonywanie usług polegajacych na księgowaniu na kartach kontowych zeznań PIT-37 za 2013 w tym przygotowaniu zwrotów i przeksięgowań kwot na zajęcia komornicze KS bądź zajęcia z działu egzekucji,pokrywanie zaległości podatkowych z urzędu oraz przygotowanie postanowień o sposobie zaliczenia nadpłaty,przygotowanie upomnień na zaległości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymagane

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o znajomości programów komputerowych-załącznik nr.4 do SIWZ lub załącznik nr5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymagany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświdczenie o ukończeniu 18 lat i szkoły średniej -załacznik nr.8 do SIWZ lub załącznik nr.9 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymagany

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/tarnowskie.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Góry ul.Opolska 23 siedziba Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Tarnowskie Góry ul.Opolska 23 siedziba Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach Kancelaria pok.nr.23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX zeznań podatkowych PIT 37,PIT-36,PIT-36L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonywanie usłyg wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych w zakresie obsługi zeznań podatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług polegajacych na księgowaniu na kartach kontowych zeznań PIT-37 za 2013 w tym przygotowaniu zwrotów i przeksięgowań kwot na zajęcia komornicze KS bądź zajęcia z działu egzekucji,pokrywanie zaległości podatkowych z urzędu oraz przygotowanie postanowień o sposobie zaliczenia nadpłaty,przygotowanie upomnień na zaległości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.