eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa materiałów biurowych oraz materiałów papierniczych na potrzeby Policji garnizonu małopolskiego na 2007 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32566

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Kraków: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów papierniczych na potrzeby Policji garnizonu małopolskiego na 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, do kontaktów: Marcin Gumiela, ul. Mogilska, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219, e-mail: zzp@malopolska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.malopolska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 77 poz. 22123 z 16.04.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 66149,61 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów papierniczych na potrzeby Policji garnizonu małopolskiego na 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyny Zamawiającego wyszczególnione w pkt 9 formularza Oferta będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów papierniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. małopolskiego. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym. 2. Papier biurowy (zadanie 2, pozycje: 5-6 oraz 18-29) musi spełniać normy ISO 9001 oraz wymagania dla papierów trwałych (archiwizowanie) określone przez normę PN-EN ISO 9706:2001 \Informacja i dokumentacja - papier do dokumentów - wymagania trwałości3. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego wymienione w pkt 9 formularza \Oferta\. 4. Zamawiający wymaga min. 12 miesięcznej gwarancji od daty dostawy na dostarczony towar, ale nie krótszej niż gwarancja producenta. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów biurowych. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.05.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 5. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński sp.j., ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, woj. Polska/małopolskie, tel. (012)656-25-00, fax (012)656-25-00, e-mail: kofin@abchurt.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 108712.67 Oferta z najniższą ceną: 108712.67 / oferta z najwyższą ceną: 119918.71 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów papierniczych. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 21.05.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński sp.j., ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, woj. Polska/małopolskie, tel. (012)656-25-00, fax (012)656-25-00, e-mail: kofin@abchurt.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 181485.65 Oferta z najniższą ceną: 181485.65 / oferta z najwyższą ceną: 183723.95 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.