To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Warszawa: Świadczenie usługi polegajacej na opróżnianiu i zakupie koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 78/ZP/2011).
Numer ogłoszenia: 325671 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294443 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegajacej na opróżnianiu i zakupie koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 78/ZP/2011)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu i zakupie koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na: - opróżnianiu i wywożeniu śmieci z koszy położonych w pasach drogowych ulic gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Wola, - zakupie i ustawieniu koszy ulicznych, - zakupie i montażu wkładów do koszy ulicznych, - przestawieniu koszy ulicznych. Szczegółowe warunki zamówienia: - Zamawiający przewiduje opróżniać podczas jednej akcji 195 koszy ustawionych w pasach drogowych ulic gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wola, ilość koszy może ulec zmianie, - podczas realizacji Zamawiający planuje wykonać 284 akcje opróżniania koszy, ilość akcji może ulec zmianie, - w okresie realizacji prac należy zapewnić gotowość ludzi i sprzętu do akcji zgodnie ze zleceniem Zarządu Dzielnicy Wola, - usługa będzie realizowana na podstawie zleceń Zamawiającego, - w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający może zlecić interwencyjne opróżnienie koszy, - w ramach świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia niesegregowanych odpadów, znajdujących się wokół koszy bez pobierania dodatkowej opłaty, - w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość przestawiania koszy na odpady niesegregowane w maksymalnej ilości 20 sztuk, - w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość zakupu i ustawienia koszy na odpady niesegregowane w maksymalnej ilości 15 sztuk, Opis wymagań technicznych dostarczanych koszy: betonowy, barwa i kształt zgodnie z załączonym zdjęciem nr 1 i nr 2 - zamieszczonym w treści SIWZ, - okrągły o średnicy 40 - 70 cm, - wkład metalowy, - waga 100 - 300 kg - wysokość 65 - 80 cm - pojemności min. 70 litrów. Uwaga: W cenie zakupu i ustawienia kosza ulicznego należy uwzględnić jego oznakowanie napisem DZIELNICA WOLA WIR. - w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość zakupu i montażu wkładów do koszy na odpady niesegregowane w maksymalnej ilości 17 sztuk. Opis wymagań technicznych dostarczanych wkładów do koszy: - wkład metalowy - pojemność wkładu od 30 do 90 litrów w zależności od rodzaju kosza. Zdjęcia koszy znajdujących się na terenie Dzielnicy zamieszczono w terści SIWZ (zdjęcie nr 3,4,5,6). Uwaga: W cenie zakupu i montażu wkładów należy uwzględnię rodzaje koszy ulicznych znajdujących się na terenie terenie Dzielnicy Wola objętym niniejszym postępowaniem (przestawionych na zdjęciu nr 3,4,5,6) 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakres zamówienia, który Wykonawca powierzy Podwykonawcy. Uwaga! Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS Sp. z o.o., Zawodzie 16, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92592,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,42
Oferta z najniższą ceną: 1,42 / Oferta z najwyższą ceną: 6,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.