Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Katowice: ZP-2380-8-55/2013 Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter
Numer ogłoszenia: 32575 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-8-55/2013 Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zamówienie obejmujmujące 3 zadania: Zadanie nr 1 - Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu OPP Katowice Zadanie nr 2 - Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Bielsko - Biała Zadanie nr 3 - Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Częstochowa 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów osobowych marki Mercedes Sprinter 2,1 316 CDI, zwanych dalej przeglądami. 2. Zamawiający planuje realizację 95 przeglądów w 85 pojazdach. 3. Opis przedmiotu zamówienia określony został w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj przeglądów wynikać będzie z rzeczywistych przebiegów pojazdów oraz wskazań systemu ASYST. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci przeglądy o łącznej wartości mniejszej niż wartość umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby przeglądów, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 5. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta pojazdu, w stacji obsługi posiadającej aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych / zalecanych przez producenta pojazdu. Każdy przegląd zostanie potwierdzony wprowadzeniem danych do Centralnego Systemu Gwarancyjnego producenta pojazdu oraz wpisem do książki gwarancyjnej pojazdu. 7.Przyjęcie pojazdu do stacji obsługi nastąpi w terminie nieprzekraczającym dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia, 8.Wykonanie przeglądu nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego licząc od chwili podstawienia pojazdu na stanowisko diagnostyczne stacji obsługi serwisowej. 9.Zamawiający wymaga, aby stacja obsługi serwisowej usytuowana była w odległości do 20 km od siedziby OPP w Katowicach ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice, SPPP w Bielsku Białej ul. Zwierzyniecka 9, 43-382 Bielsko - Biała, SPPP w Częstochowie ul. Legionów 26, 42-200 Częstochowa (wg Zumi.pl) UWAGA : Odległość od stacji obsługi serwisowej do siedziby należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę wyznaczanie trasy następnie nacisnąć zakładkę własny transport po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku Białej, SPPP w Częstochowie dla danej części. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości. 10. W przypadku, gdy zakres czynności przeglądowych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 11. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady w wykonanym przeglądzie/ materiale eksploatacyjnym / części zamiennej, w okresie 12 miesięcy licząc od daty każdorazowego wpisu do książki gwarancyjnej pojazdu. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie dla danego zadania części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcy. 13. Zamawiający przewiduje wykonanie 95 przeglądów (poz. 1 i 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) oraz dodatkowo wykonanie czynności z przeglądu rozszerzonego (wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas czynności weryfikacyjnych realizowanych w czasie przeglądu podstawowego. Jako czynności weryfikacyjne rozumieć należy czynności polegające na kontroli i sprawdzeniu elementów i podzespołów pojazdów przewidziane przez producenta pojazdu w okresie pierwszych dwóch lat eksploatacji i przebiegu do 100 000 km. O konieczności wykonania czynności z przeglądu rozszerzonego wykonawca będzie zobowiązany poinformować przedstawiciela zamawiającego wskazanego w umowie. Czynność ta będzie musiała być każdorazowo zatwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie konieczność pozostawienia do wglądu i ewentualnej weryfikacji elementów uznanych przez wykonawcę jako zasadne do wymiany. W przypadku bezpodstawnej wymiany jakichkolwiek elementów koszty z tym związane poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia dokumentu autoryzacyjnego, potwierdzającego możliwość realizacji przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. 14. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 15. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników. 2. Oświadczenie o odległości stacji obsługi od siedziby OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku-Białej, SPPP w Częstochowie. (wzór zał. nr 1 do SIWZ) 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. (wzór zał. nr 1 do SIWZ) 4. Oświadczenie, że za wady w wykonanym przeglądzie lub użytym do przeglądu materiale eksploatacyjnym / części zamiennej Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi w okresie 12 miesięcy liczonym każdorazowo od daty wpisu do książki gwarancyjnej. (wzór zał. nr 1 do SIWZ)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w podpunkcie od 2.1 do 2.3. SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienione w ppkt. 1.1 SIWZ mogą przedstawić łącznie. 4. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w zakresie § 4 ust. 1 pkt. 1 lit. a.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu OPP Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów osobowych marki Mercedes Sprinter 2,1 316 CDI, zwanych dalej przeglądami. 2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 3. Faktyczna częstotliwość i rodzaj przeglądów wynikać będzie z rzeczywistych przebiegów pojazdów oraz wskazań systemu ASYST. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci przeglądy o łącznej wartości mniejszej niż wartość umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby przeglądów, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 4. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta pojazdu, w stacji obsługi posiadającej aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych / zalecanych przez producenta pojazdu. Każdy przegląd zostanie potwierdzony wprowadzeniem danych do Centralnego Systemu Gwarancyjnego producenta pojazdu oraz wpisem do książki gwarancyjnej pojazdu. 6. Przyjęcie pojazdu do stacji obsługi nastąpi w terminie nieprzekraczającym dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia, 7. Wykonanie przeglądu nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego licząc od chwili podstawienia pojazdu na stanowisko diagnostyczne stacji obsługi serwisowej. 8. Zamawiający wymaga, aby stacja obsługi serwisowej usytuowana była w odległości do 20 km od siedziby OPP w Katowicach ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice. (wg Zumi.pl) 9. W przypadku, gdy zakres czynności przeglądowych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 10. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady w wykonanym przeglądzie/ materiale eksploatacyjnym / części zamiennej, w okresie 12 miesięcy licząc od daty każdorazowego wpisu do książki gwarancyjnej pojazdu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie dla danego zadania części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcy. 12. Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądów w ilości określonej w poz. 1 i 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz dodatkowo wykonanie czynności z przeglądu rozszerzonego (wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas czynności weryfikacyjnych realizowanych w czasie przeglądu podstawowego. Jako czynności weryfikacyjne rozumieć należy czynności polegające na kontroli i sprawdzeniu elementów i podzespołów pojazdów przewidziane przez producenta pojazdu w okresie pierwszych dwóch lat eksploatacji i przebiegu do 100 000 km. O konieczności wykonania czynności z przeglądu rozszerzonego wykonawca będzie zobowiązany poinformować przedstawiciela zamawiającego wskazanego w umowie. Czynność ta będzie musiała być każdorazowo zatwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie konieczność pozostawienia do wglądu i ewentualnej weryfikacji elementów uznanych przez wykonawcę jako zasadne do wymiany. W przypadku bezpodstawnej wymiany jakichkolwiek elementów koszty z tym związane poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia dokumentu autoryzacyjnego, potwierdzającego możliwość realizacji przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. 13. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 14. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Bielsko - Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów osobowych marki Mercedes Sprinter 2,1 316 CDI, zwanych dalej przeglądami. 2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 3. Faktyczna częstotliwość i rodzaj przeglądów wynikać będzie z rzeczywistych przebiegów pojazdów oraz wskazań systemu ASYST. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci przeglądy o łącznej wartości mniejszej niż wartość umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby przeglądów, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 4. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta pojazdu, w stacji obsługi posiadającej aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych / zalecanych przez producenta pojazdu. Każdy przegląd zostanie potwierdzony wprowadzeniem danych do Centralnego Systemu Gwarancyjnego producenta pojazdu oraz wpisem do książki gwarancyjnej pojazdu. 6. Przyjęcie pojazdu do stacji obsługi nastąpi w terminie nieprzekraczającym dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia, 7. Wykonanie przeglądu nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego licząc od chwili podstawienia pojazdu na stanowisko diagnostyczne stacji obsługi serwisowej. 8. Zamawiający wymaga, aby stacja obsługi serwisowej usytuowana była w odległości do 20 km od siedziby SPPP w Bielsku - Białej ul. Zwierzyniecka 9, 43-382 Bielsko - Biała (wg Zumi.pl) 9. W przypadku, gdy zakres czynności przeglądowych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 10. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady w wykonanym przeglądzie/ materiale eksploatacyjnym / części zamiennej, w okresie 12 miesięcy licząc od daty każdorazowego wpisu do książki gwarancyjnej pojazdu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie dla danego zadania części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcy. 12. Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądów w ilości określonej w poz. 1 i 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz dodatkowo wykonanie czynności z przeglądu rozszerzonego (wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas czynności weryfikacyjnych realizowanych w czasie przeglądu podstawowego. Jako czynności weryfikacyjne rozumieć należy czynności polegające na kontroli i sprawdzeniu elementów i podzespołów pojazdów przewidziane przez producenta pojazdu w okresie pierwszych dwóch lat eksploatacji i przebiegu do 100 000 km. O konieczności wykonania czynności z przeglądu rozszerzonego wykonawca będzie zobowiązany poinformować przedstawiciela zamawiającego wskazanego w umowie. Czynność ta będzie musiała być każdorazowo zatwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie konieczność pozostawienia do wglądu i ewentualnej weryfikacji elementów uznanych przez wykonawcę jako zasadne do wymiany. W przypadku bezpodstawnej wymiany jakichkolwiek elementów koszty z tym związane poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia dokumentu autoryzacyjnego, potwierdzającego możliwość realizacji przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. 13. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 14. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Częstochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów osobowych marki Mercedes Sprinter 2,1 316 CDI, zwanych dalej przeglądami. 2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 3. Faktyczna częstotliwość i rodzaj przeglądów wynikać będzie z rzeczywistych przebiegów pojazdów oraz wskazań systemu ASYST. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci przeglądy o łącznej wartości mniejszej niż wartość umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby przeglądów, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 4. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta pojazdu, w stacji obsługi posiadającej aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych / zalecanych przez producenta pojazdu. Każdy przegląd zostanie potwierdzony wprowadzeniem danych do Centralnego Systemu Gwarancyjnego producenta pojazdu oraz wpisem do książki gwarancyjnej pojazdu. 6. Przyjęcie pojazdu do stacji obsługi nastąpi w terminie nieprzekraczającym dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia, 7. Wykonanie przeglądu nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego licząc od chwili podstawienia pojazdu na stanowisko diagnostyczne stacji obsługi serwisowej. 8. Zamawiający wymaga, aby stacja obsługi serwisowej usytuowana była w odległości do 20 km od siedziby SPPP w Częstochowie ul. Legionów 26, 42-200 Częstochowa. (wg Zumi.pl) 9. W przypadku, gdy zakres czynności przeglądowych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 10. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady w wykonanym przeglądzie/ materiale eksploatacyjnym / części zamiennej, w okresie 12 miesięcy licząc od daty każdorazowego wpisu do książki gwarancyjnej pojazdu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie dla danego zadania części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcy. 12. Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądów w ilości określonej w poz. 1 i 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz dodatkowo wykonanie czynności z przeglądu rozszerzonego (wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas czynności weryfikacyjnych realizowanych w czasie przeglądu podstawowego. Jako czynności weryfikacyjne rozumieć należy czynności polegające na kontroli i sprawdzeniu elementów i podzespołów pojazdów przewidziane przez producenta pojazdu w okresie pierwszych dwóch lat eksploatacji i przebiegu do 100 000 km. O konieczności wykonania czynności z przeglądu rozszerzonego wykonawca będzie zobowiązany poinformować przedstawiciela zamawiającego wskazanego w umowie. Czynność ta będzie musiała być każdorazowo zatwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie konieczność pozostawienia do wglądu i ewentualnej weryfikacji elementów uznanych przez wykonawcę jako zasadne do wymiany. W przypadku bezpodstawnej wymiany jakichkolwiek elementów koszty z tym związane poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia dokumentu autoryzacyjnego, potwierdzającego możliwość realizacji przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. 13. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 14. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
- Wykonanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych: urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
- MODERNIZCJA ELEMENTÓW TUNELU - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ SPRAWNOŚCI 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- "Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i osób im towarzyszącym".
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.