Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 325773 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 13 , ul. Schillera 6a, 00-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8317497, faks 22 8317497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole13.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 7 pakietów, zgodnie ze SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.51.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5, 41.11.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole13.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PRZEDSZKOLE Nr 13
ul. Schillera 6 a
00-248 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: PRZEDSZKOLE Nr 13 ul. Schillera 6 a 00-248 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb biały baltonowski 0,5kg szt. 1150, Chleb staropolski 650g szt. 450, Bułka wrocławska krojona 300g szt. 1338, Bułka tarta 0,5 kg szt. 105, Bułki drożdżówki małe 45g szt. 420, Bułki drożdżówki duże 110g szt 325, pączki szt 280, Babeczki z serem szt 190.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NABIAŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko w kartonie 1l UHT typu Łaciate lub równoważne 3,2% szt. 4025, Masło extra 82% tłuszczu Typu łaciate lub równoważne szt. 1470, Śmietana 18% 400ml typu Piątnica lub równoważna szt. 850, Ser żółty typu Gouda Edamski kg 52, Ser topiony 100g typu Hohland lub równoważny szt. 325, Margaryna mleczna 250g typu Kasia lub równoważna szt 40, Ser biały półtłusty typu Garwolin lub równoważny kg 130, Serek krem.- śmiet 1kg kg 117, Twaróg Pesident 500g szt 60, Serek Typu Danio 140g lub równoważny szt. 1350, Serek typu Bakuś 100g lub równoważny szt. 450, Twarożek typu Danonki 50g lub równoważne szt. 660, Twarożek typu Danonki mega 80g lub równoważne szt 660, Jogurt pitny typu Actimel 100g lub równoważny szt 850, Budyń typu PAULA 100g lub równowazny szt 850, Puding typu ZOTT 125 g lub równowazny szt. 850, Jogurty owocowe 115g typu Finezja lub równowazny szt 1004, Jogurt owocowy typu Gratka 125g lub równoważny 1010, Jogurt owocowy z musem 135g typu bakoma lub równoważny 1005, Jogurt Fantazja typu Danon 106g lub równoważne szt 850, Jogurt naturalny 400g typu Danon lub równoważny szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA, OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Banany kg 700, Brokuł kg 50, brukselka kg 16, Buraki ćwikłowe kg 150, Buraki młode botwina szt 50, Brzoskwinie/nektarynki kg 40, Cebula kg 120, cytryny kg 3, dynia kg 10, Fasola szparagowa kg 30, gruszki kg 270, jabłka kg 900, Kalafior świeży szt. 80, kapusta biała kg 220, Kapusta kiszona kg 40, Kapusta biała młoda szt 65, Kapusta włoska kg 60, Kapusta czerwona szt 50, koperek szt 220, Kapusta pekińska kg 70, kiwi kg 700, pomarańcze kg 110, mandarynki kg 200, maliny świeże opakowanie szt 45, marchew kg 770, Marchew młoda w pęczkach szt. 20, morele kg 24, Natka pietruszki szt 250, Ogórki kiszone kg 110, Ogórki małosolne kg 9, Ogórki świeże kg 250, Papryka świeża czerwona kg 60, pietruszka kg 220, Pomidory świeże kg 185, pory kg 20, Rzodkiewka pęczki szt 50, Sałata zielona szt 380, seler kg 223, Szczypiorek/dymka szt 60, Śliwki węgierki kg 164, truskawki kg 130, Winogrona białe kg 45, Winogrona rodzynkowe kg 45, ziemniaki kg 3520, Ziemniaki młode kg 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIĘSO, WĘDLINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cielęcina kg 100, Ćwiartki z kurczaka kg 150, Podudzie z kurczaka kg 240, Filet z indyka kg 55, Filet z kurczaka kg 55, Kurczaki całe kg 55, Łata wołowa kg 80, Pręga wołowa kg 80, szponder kg 25, Łopatka wp. bez kości kg 350, Szynka wp. bez kości kg 240, Schab środkowy bez kości kg 170, Schab karkowy bez kości kg 24, Żeberka paski kg 34, Schab domowy pieczony kg 25, Szynka od zawsze kg 25, Szynka konserwowa kg 20, Polędwica sopocka kg 35, Szynka biała kg 35, Kiełbasa szynkowa kg 40, Wędlina drobiowa typu Szynka z piersi indyczej, szynka z piersi kurcząt kg 48, Pasztet z pieca kg 30, Szynka wiejska kg 50, Parówki delikatesowe kg 150, Smalec 200g szt 45, słonina kg 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRODUKTY POZOSTAŁE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barszcz biały 49 lub 51 gr Typu Winiary lub równoważny szt 194, Brzoskwinia w puszce szt. 40, Ananas w puszce szt. 40, cukier kg 540, Cukier puder kg 5, Cukier waniliowy 32g szt. 70, Czekolada 200g typu Wedel lub równoważna szt 100, Drożdże 100g szt. 70, Dżem 300g szt. 45, Fasola sucha 0,5kg szt 20, Groch łuskany 0,5kg szt 25, Galaretka 75g szt. 16, Groszek konserwowy 400g Typu Bonduelle lub równoważny szt. 70, Herbata owocowa 20 torebek w opakowaniu szt. 190, Herbata cytrynowa 25 torebek w opakowaniu szt. 20, Herbata naturalna typu Lipton lub równoważna szt. 25, jajka szt 4500, Kakao 100g szt 47, Kasza jęczmienna 0,9 kg szt. 88, Kawa zbożowa inka 150g szt. 86, Ketchup 48 g typu Pudliszki lub równoważny szt. 82, Koncentrat pomidorowy 410g typu Gusto Prrimo lub równoważny kg 115, Krem czekoladowy 400g typu Nutella lub równoważny szt 60, Kukurydza w puszce 400g Typu Bonduelle lub równoważna szt. 44, Kwasek cytrynowy 20g szt. 50, Majonez 700g typu Winiary lub równoważny szt. 50, Makaron 500g typu Lubella lub równoważny szt. 300, Mąka typu Szymanowska lub równoważna kg 400, Mąka ziemniaczana kg 50, Miód pszczeli wielokwiatowy 400g szt 6, Zając czekoladowy 60g szt 90, Mikołaj czekoladowy 60g szt 90, Olej 1l typu Kujawski lub równoważny l 250, Płatki kukurydziane 250g typu Nestle lub równoważne szt. 856, Pomidory w puszce bez skóry 400g szt. 40, Proszek do pieczenia szt. 30, Koncentrat barszczu czerwonego 330g typu krakus lub równoważny szt. 20, Pieprz naturalny czarny mielony szt. 80, Liśc laurowy szt. 100, Majeranek szt. 20, Papryka słodka szt. 20, Rodzynki kg 6, Ryż typu Halina lub równ. kg 65, Sos do spaghetti 520g typu ŁOWICZ lub równoważny szt. 160, Soczek owocowy 100% 0,2 l typu Tymbark lub równoważny szt 3000, Soczek owocowy 0,3l typu Kubuś Go lub równoważny Szt. 1800, Sól 1kg kg 125, Wafelki 28g typu Grześki lub równoważny szt 1250, Kanapka mleczna 28g typu Kinder lub równoważna szt 1250, Batoniki typu Mini cinis 28g szt. 1250, Wegeta 200g typu Podravka lub równoważna szt. 135, Woda mineralna 0,5l szt 400, Zapach do ciasta typu Libella lub równoważny szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasolka szparagowa mrożona szt 90, Kalafior mrożony szt. 90, Mieszanka kompotowa mrożona szt. 624, Bukiet warzyw szt. 140, Truskawka mrożona szt. 98, Wiśnia mrożona szt 10, Malina mrożona szt 12, Makrela wędzona kg 25, Ryby : mintaj kg 36, Grenadier kg 34, Dorsz kg 30, Sola kg 50, tilapia kg 9, Paluszki rybne typu Frosta lub równoważne szt 180, Tilapia kg 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WODA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda 18,9l szt 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.