Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Istebna: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 325848 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej , Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna o łącznej długości 179,60 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadnia, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono dwie kolejności odśnieżania, które wynikają ze znaczenia komunikacyjnego poszczególnych dróg. 2. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg, w szczególności dla I kolejności odśnieżania należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach. 3. Przejezdność dróg dla drugiej kolejności odśnieżania należy zapewnić przed godziną 7 rano. 4. W przypadku wystąpienia potrzeby uszorstnienia drogi kategorii pierwszej wynagrodzenie zostanie wyliczone jako 20 % stawki ofertowej z 1 km utrzymania drogi. 5. Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobowy punkt dyspozytorsko-kontaktowy posiadający całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi i rejestruje nie mniej niż trzy razy na dobę w punkcie dyspozytorsko-kontaktowym w Dzienniku meldunków obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacją o występowaniu wiatru. 6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych. i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek lub mieszanka piasku i soli - dotyczy tylko dróg pierwszej kolejności odśnieżania) oraz do płużenia powierzchni drogi. 7. Zestawienie sprzętu jakim powinien dysponować Wykonawca do zimowego utrzymania dróg dla poszczególnych zadań: zadanie nr 1 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 2 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, zadanie nr 3 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 4 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 5 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 160 kM - 1 szt. Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt. Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 3 szt. zadanie nr 6 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 7 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 8 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 9 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 10 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 11 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 12 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 13 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 14 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. Pojazd przystosowany do wywozu nadmiaru śniegu - 1 szt. Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 15 - Pojazd z pługiem oaz z posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 16 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 17 - Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt. Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. zadanie nr 18 - Pojazd z pługiem i dmuchawą o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 19 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt. zadanie nr 20 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt. 8. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu (zgodnie z zapisem pkt. 3 ust. 7 SIWZ) - dla każdego zadania osobno na które ma zamiar złożyć ofertę. Oferent nie może dysponować tym samym sprzętem na dwóch różnych zadaniach i w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach. 9. Dla dróg drugiej kolejności zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznie jednego przejazdu na dzień. 10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość środków uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg ( posypywanie będzie tylko wykonywane dla dróg I kolejności). 11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu tzw. akcji czynnej zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Istebna. Szczegółowy sposób przekazywania meldunków i komunikatów, dla każdego Wykonawcy realizującego poszczególne części zamówienia określony zostanie w umowie. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne, potwierdzane w miarę możliwości faksem lub pocztą elektroniczną musi być odnotowane w Dzienniku meldunków. W okresie bezśnieżnej zimy oraz w okresie pomiędzy kolejnymi opadami śniegu Wykonawca zapewnia pełną gotowość do podjęcia działań oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg, a w miarę konieczności, lub wskutek uzasadnionych indywidualnych interwencji odpowiednich służb (Policja, Straż Graniczna, służby leśne itp.) lub mieszkańców odejmuje natychmiast działania w celu zlikwidowania przyczyny interwencji. Typowym przykładem uzasadnionych interwencji mogą być np. oblodzenia drogi, niebezpieczne koleiny, zawiewanie śniegu lub lokalne opady śniegu. 12. Każdego dnia, do godziny 11:00 wykonawca przekazuje do wydziału lub do upoważnionego pracownika Gminy Istebna (wymienić Imiennie) faxem lub meilem (tj. zgodnie z formą określoną w umowie) meldunek zawierający informację o aktualnym stanie dróg oraz o zakresie wykonanych w ciągu doby prac. Nie dostarczenie meldunku w wyznaczonym terminie skutkować będzie nieuwzględnieniem wykonanej Usługi za dzień, którego dotyczyć będzie powyższy meldunek. 13. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym Protokołem odbioru sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość przepracowanych w tzw. akcji czynnej dób ze wskazaniem jednostek sprzętowych, zużytego materiału uszorstniającego oraz ze wskazaniem panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona przez Zamawiającego ilość dób przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 km/dobę zimowego utrzymania dróg. 14. Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji oraz całkowita długość powierzonych do utrzymania dróg może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, - natychmiast może zostać zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia kwoty WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu tj: - Zadanie 1 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, - Zadanie 2 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, - Zadanie 3 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, - Zadanie 4 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, - Zadanie 5 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 160 kM - 1 szt., Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 kM - 3 szt. - Zadanie 6 - Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 7 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 8 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 9 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 10 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 kM - 1 szt, - Zadanie 11 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM, - Zadanie 12 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 13 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 14 - Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd przystosowany do wywozu nadmiaru śniegu - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 15 - Pojazd z pługiem oaz posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 16 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 17 - Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 18 - Pojazd z pługiem i dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 19 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt, - Zadanie 20 - Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 kM - 1 szt,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Ofertowy, Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 Ustawy pzp, Oświadczenie o podwykonawstwie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z następującymi warunkami: 1. zmiana (przedłużenie ) terminu realizacji zamówienia (umowy): a) w przypadku nietypowych warunków pogodowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania, b) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o ile wykonanie tych zamówień spowoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia (umowy), 2. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie): a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany zakresu zamówienia, nie powodującego rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ - zmiana obmiarów poszczególnych usług, 3. zmiana zakresu wykonywanych usług: a) w przypadku zmiany obmiarów poszczególnych usług, 4. zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy: a) w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów. 5. zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy, 6. zmiana przedstawiciela stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Istebna
43-470 Istebna 1000
033 855-65-00 wew. 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 pok. 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaworzynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Małysze, Byrty - Szkawlonka, Do Matusznego, Klimki, Jasie, Groń, Czerchla o łącznej długości - 9,90 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaworzynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Stańki Gorzołki, Ondrusze - Słowioki - Za Szkołą, Łacki - Czadeczka, Zapasieki, Hasztuba, Wielki Potok, Wyrchczadeczka, Śliwkula, Odcinki - do Kaprola, nad Organistą, Pod Solisko, Moczorka, Kopanice, Bagna, Czadeczka - Krężelka, Kikula - Zakikula, Rajka - Maciejka + Szeroki las o łącznej długości - 22,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jaworzynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Pustać - Biłki - Dragony - Łabaje, Pod Jagiełową, Bestwiny - Odewsi, Pod Psinę, Duraje, Zagroń, Kotelnica o łącznej długości - 6,10 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaworzynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Polana, Korbasy, Łupienie, Rondo Trójstyk, Do Patyka o łącznej długości - 4,30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Market REMA-Szkoła Zaolzie - Pasieki, Plac przy OSP Zaolzie, Parking na Zaolziu, Za Groń, Filipionka, Wywóz, Bystre, Bystre Górne i Dolne, Gimnazjum Istebna oraz parking Gimnazjum, CPN - Kameralna - Szymcze most o łącznej długości - 21,10 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Wilcze do Kowola, Cpn-Tokarzonka, Tokarzonka-Kuboszula, Andziołówka Słowioczonka, Do Maczychina, Wilcze Górne o łącznej długości - 10,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Olecki, Mikszówka o łącznej długości - 7,40 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Od Smugi-Połom, Kawulonka, Leszczyna-Olza, Murzynka, Leszczyna-Do Juroszka o łącznej długości - 10,20 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga: Pietroszonka, Skała-Stecówka, Mlaskawka o łącznej długości - 7,50 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Jasnowice, Jasnowicena Las o łącznej długości - 7,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Gazury -Szymcze, Parking przy domie przedpogrzebowym, Młoda Góra Polanka, Miki, Suszki, Mikowo Łąka, Bźnioki, Do Waligóry o łącznej długości - 12,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Bryje-Poloki, Matyska do Dziury, Matyska ( we wsi Koniaków ) Wojtosze, Nowy Jork, Beskid obok Pizzeri o łącznej długości - 6,30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Brzestowe - Wojtosze, Do Kowola, Cisowe do Skurzoka, Pasieki do mostu, Za Dolina, Jasiówka, Bombolówka o łącznej długości - 8,30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Istebna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Parking przy Gminie, Park Centrum, Parking OSP, Parking Oczyszczalnia, Schody Dzielec, Parking przy ośrodku Edukacji Ekologicznej, SP 1 Istebna, Droga za Strażnicą OSP, Dziedzina, Wojtosze Zagroń Podoliny Dzielec, Parking Pogotowie, Amfiteatr Parking, Gliniane o łącznej długości - 5,60 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Plac przy SP 1 w Koniakowie, Plac przy OSP w Koniakowie Centrum, Plac pyz Ośrodku Zdrowia w Koniakowie, Parking przy Domie Nauczyciela Rastoka - Jasiówka most Rastoka, Pustki, Odkrzas ,Kadłuby, Do Bielesza, do Kunca, Do Raju, Do Marekwicy o łącznej długości - 5,50 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Zimna Woda-Żurówka Jasninowa, Szkatólka Pod Bocianem ,Polana, Gronik II, Szańce Wołowa, Pietraszyna, Gołówka o łącznej długości - 11,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Legiery - Kosarzyska, Plac przy OSP w Kosarzyskach, Wyżrana do Rudy, Pańska Łąka Pod Łąkę, Woszczyna, Koszarzysta - Pańska Łąka, Do Grenia Do Bielesza, Górna Bukowina Na Bagno, Legiery Skrót Do Pogorzelskiego, Bukowina, Gronik, Do Sikory o łącznej długości - 12,80 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Tyniok, do Celaka, Żurówka Skrót Żurówka o łącznej długości - 2,20 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Rdzawka - Usnobocz - do Jureczka, Pod Siwe, Rastoka-Zarastoka, Małączka, Do Gajdosza, Plac przy SP 2 Rastoka o łącznej długości - 8,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Koniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga: Deje - Tkoczówka o łącznej długości - 2,40 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.