eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaRoboty remontowe w Urzędzie Skarbowym w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Piła: Roboty remontowe w Urzędzie Skarbowym w Pile
Numer ogłoszenia: 325894 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pile , ul. Juliusza Kossaka 106, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3526220, faks 067 3512696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-us.kadan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Urzędzie Skarbowym w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe polegające na dostawie i montażu wykładziny podłogowej, malowaniu pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych , wymianie płytek na schodach zewnętrznych (glazura) w Urzędzie Skarbowym w Pile - zgodnie ze szczegółowym opisem warunków i wymagań zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3. ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, 4. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 cyt. wyżej ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z wymogami art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Polisę ubezpieczeniową, potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument, - referencje - doświadczenie Wykonawcy ( z ostatnich dwóch lat), - pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie do podpisywania oferty, umów, prowadzenia rozmów oraz innych koniecznych czynności w trakcie postępowania - jeżeli jest to konieczne, - oświadczenie o posiadaniu i udostępnieniu wraz z protokołem końcowym atestów i świadectw dopuszczających użyte materiały do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem określonym przez Zamawiającego oraz o dostosowaniu robót do konieczności ciągłości pracy urzędu, - zobowiązanie o dostarczeniu niezbędnych materiałów własnym transportem i na własy koszt w miejsce wskazane przez Zamawiajacego ( oświadczenie), - zobowiązanie do usunięcia odpadów powstałych w wyniku robót na własny koszt zgodnie z przepisami ustawy o odpadach -Dz.U nr 39, poz.251 z dnia 05 marca 2007r., (oświadczenie) - udzieli gwarancji na wykonane roboty na minimum 3 lata (oświadczenie). Dokumenty, o których mowa powyżej mają być załączone, dostarczone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-us.kadan.pl, www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Pile ul. Kossaka 106 64-920 Piła pokój 010.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Pile ul. Kossaka 106 64-920 Piła pok. 220 (sekretariat) II piętro - w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.