Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Pleszew: remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 325978 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie, ul. Bolesława Krzywoustego 4, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 7421439, faks 62 7422567
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu zamówienia podstawowego czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie zamierza udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienie uzupełniające na zadanie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (nr ZSPnr3.363.2.2012 ogłoszony dnia 12.07.2012 r.) na zamówienie podstawowe pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie , w ogłoszeniu o zamówieniu nr 152507-2012 oraz w pkt 3.12) specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia w przypadku dysponowania przez zamawiającego wolnymi środkami finansowymi. Zamówienie podstawowe zostało udzielone firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin, w dniu 03.08.2012 r. na podstawie umowy nr 2/08/2012. Wartość zamówienia podstawowego wyniosła 49.638,51 zł netto. Szacowana wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 8.696,13 zł netto co stanowi 17,52 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zaproponowane zostanie wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz, ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.