To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-18
Ogłoszenie nr 325991 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.
Grądy Woniecko: Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, ziemniaków i owoców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309671-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
45067098200000, ul.
Grądy Woniecko
34,
18312
Grądy Woniecko, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
0-86 475 26 60, faks
0-86 475 26 64, e-mail
zk_grady_woniecko@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, ziemniaków i owoców
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, ziemniaków i owoców Część 1 1 Burak ćwikłowy w ilości 5000 kg., kod CPV 03221111-7, klasa I, sortowany, workowany 2 Cebula biała w ilości 5500 kg., kod CPV 03221113-1, klasa I, sortowana, workowana 3 Jabłko Paula Red w ilości 150 kg., kod CPV 03222321-9, klasa I, opakowanie max 20 kg 4 Jabłko Lobo w ilości 1100 kg., kod CPV 03222321-9, klasa I, opakowanie max 20 kg 5 Kapusta biała w ilości 6000 kg., kod CPV 03221410-3, klasa I, opakowanie max 30 kg 6 Kapusta czerwona w ilości 1500 kg., kod CPV 03221410-3, klasa I, opakowanie max 30 kg 7 Marchew jadalna w ilości 6000 kg., kod CPV 03221112-4, klasa I, opakowanie max 30 kg 8 Pieczarka świeża w ilości 300 kg., kod CPV 03221260-6, klasa I, opakowanie max 5 kg 9 Pietruszka - korzeń w ilości 270 kg., kod CPV 03221110-0, klasa I, opakowanie max 5 kg 10 Seler - korzeń w ilości 270 kg., kod CPV 03221110-0, klasa I, opakowanie max 5 kg 11 Pomidor spod osłon w ilości 600 kg., kod CPV 03221240-0, klasa I, dostawy w okresie sezonowości, opakowanie max 10 kg 12 Ogórek krótki świeży w ilości 600 kg., kod CPV 03221270-9, klasa I, dostawy w okresie sezonowości, opakowanie max 15 kg 13 Papryka zielona w ilości 300 kg., kod CPV 03221230-7, klasa I, dostawy w okresie sezonowości, opakowanie max 10 kg 14 Papryka czerwona w ilości 250 kg., kod CPV 03221230-7, klasa I, dostawy w okresie sezonowości, opakowanie max 10 kg 15 Kapusta pekińska w ilości 300 kg., kod CPV 03221410-3, klasa I, dostawy w okresie sezonowości, opakowanie max 10 kg 16 Cukinie w ilości 200 kg., kod CPV 03221250-3, klasa I, dostawy w okresie sezonowości 17 Pory w ilości 270 kg., kod CPV 03221300-9, klasa I, dostawy w okresie sezonowości 18 Banany w ilości 150 kg., kod CPV 03222111-4, opakowanie max 15 kg Część 2 1 Ziemniak jadalny w ilości 30000 kg., kod CPV 03212100-1, odmiana Irga, workowany w opakowania max. do 30 kg Część 3 1 Kapusta kwaszona w ilości 2200 kg., kod CPV 15331142-4, opakowanie max 10 kg 2 Ogórek kwaszony w ilości 1000 kg., kod CPV 15331000-7, opakowanie max 10 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03200000-3
Dodatkowe kody CPV:
15300000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15533.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16310.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10857.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2377.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2568.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.