To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-18
Ogłoszenie nr 326011 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.
Wrocław: Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego wraz z tabletami i oprogramowaniem:
1) Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem
2) Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
3) Dostawa podzespołów serwerowych, tabletów i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304276-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
93296478800000, ul.
al. J. Matejki
5,
50333
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3226681 do 83, faks
713 227 929, e-mail
dzmiuw@dzmiuw.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego wraz z tabletami i oprogramowaniem: 1) Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem 2) Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem 3) Dostawa podzespołów serwerowych, tabletów i oprogramowania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):W-AF-3520.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
48000000-8,
30213200-7,
30213000-5,
30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124975.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 150521.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. 39 ustawy Pzp
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb podstawowy, procedura otwarta
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.