Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Opalenica: NA DOSTAWĘ WRAZ Z TRANSPORTEM ŻUŻLU PALENISKOWEGO DO UTWARDZENIA DRÓG I ULIC O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY OPALENICA
Numer ogłoszenia: 326014 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Opalenicy , ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 061 4477281, faks 061 4477270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ WRAZ Z TRANSPORTEM ŻUŻLU PALENISKOWEGO DO UTWARDZENIA DRÓG I ULIC O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY OPALENICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NA DOSTAWĘ WRAZ Z TRANSPORTEM ŻUŻLU PALENISKOWEGO DO UTWARDZENIA DRÓG I ULIC O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY OPALENICA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożenie kompletu dokumentów wymienionych poniżej. Każda oferta będzie oceniona czy zawiera żądany dokument, czy też nie i w zależności od tego będzie spełniała, bądź nie warunki wymagane od wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oferta cenowa, zał. nr 1, 2/ oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem/, 4/ projekt umowy wraz z podpisanym przez upoważnione osoby oświadczeniem o przyjęciu warunków umowy, zał. nr 3, 5/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub gdy oświadczenia i dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia do reprezentowania nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 3 /załączając ksero dokumentu należy uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/. W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich składa dokumenty wymienione pkt 2 i 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opalenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Opalenicy, 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Opalenicy, 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.