To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Jeżów Sudecki: ODBUDOWA MOSTU W MIEJSCOWOŚCI CHROŚNICA NR 42, ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W DRODZE GMINNEJ NR 238
[INTENSYWNE OPADY DESZCZU CZERWIEC 2013 r.]
Numer ogłoszenia: 326034 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298512 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA MOSTU W MIEJSCOWOŚCI CHROŚNICA NR 42, ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W DRODZE GMINNEJ NR 238 [INTENSYWNE OPADY DESZCZU CZERWIEC 2013 r.].
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Most zbudowany został prawdopodobnie ok. 1900 r jako konstrukcja o układzie statycznym łuku sklepionego kamiennego, z jazdą górą, oparty na kamiennych przyczółkach. Pomost jezdni skonstruowany jest jako wypełnienie gruntem przestrzeni pomiędzy ściankami czołowymi. Obiektu nie wyposażono w oporęczowanie. Szerokość przęsła mostu wynosi 7000 mm, w tym szerokość użytkowa 4500 mm. Długość całkowita mostu równa jest 4000 mm. Zasadnicze wymiary geometryczne mostu : - długość całkowita L = 4000 mm - rozpiętość teoretyczna przęsła lt = 3000 mm - szerokość całkowita przęsła B = 7000 mm - szerokość jezdni bj = 4500 mm - wysokość konstrukcyjna mostu hk = 1500 mm - kąt skosu przęsła z przeszkodą a = 90 - światło pionowe pod mostem h = 1800 mm. Szerokość jezdni na obiekcie jest wystarczająca dla obsługi zabudowy. Mankamentem obecnego rozwiązania jest stan techniczny mostu. W łuku występują liczne ubytki kamienia powodujące osłabienie konstrukcji. W czasie przepływu wód powodziowych obiekt został częściowo zniszczony. W związku z tym podjęto decyzję o odbudowie obiektu. Założenia do projektowania i zakres odbudowy: - wyburzenie istniejącego obiektu, - odbudowa obiektu, - podniesienie bezpieczeństwa powodziowego mieszkańców Chrośnicy, - przebudowa dojazdów do obiektu. Zaprojektowano most ramowy, żelbetowy, z gotowych prefabrykatów układanych jeden na drugi, zwieńczony płytą żelbetową grubości 30 cm, z betonu C35-45 zbrojonego dołem i górą siatką stalową z prętów żebrowanych śr 12 mm, oczko 180x180 mm. Zasadnicze wymiary projektowanego obiektu: - długość całkowita L = 3520 mm - rozpiętość teoretyczna przęsła lt = 3260 mm - szerokość całkowita przęsła B = 7000 mm - szerokość jezdni bj = 4500 mm - wysokość konstrukcyjna mostu hk = 460 mm - kąt skosu przęsła z przeszkodą a = 90. Roboty rozbiórkowe: obejmują wyburzenie istniejącego obiektu. Na czas robót należy zabezpieczyć koryto rzeki przed zanieczyszczeniem. Elementy konstrukcji. Roboty budowlane: Należy wykonać nowy obiekt żelbetowy z prefabrykatów typu C układane jeden na drugi (prefabrykowane przepusty skrzynkowe na obciążenie klasy B wg PN-85-S-10030.) Prefabrykaty układane będą na betonie wyrównawczym o warstwie 300 mm z betonu kasy C20-25. Na ułożonych prefabrykatach należy wykonać zwieńczającą płytę żelbetową - beton C35-40 zbrojony prętami żebrowanymi śr. 12mm w postaci siatki o oczkach 180x180 mm, zbrojona górą i dołem. Beton użyty do wykonania konstrukcji musi spełniać warunki betonu o parametrach: wodoszczelność - W8, mrozoodporność - F150, nasiąkliwość nw<5%, odporny na działanie siarczków i chlorków. W gzymsie należy osadzić gniazda stalowe w celu zamontowania balustrady. Po przebudowie obiektu dopuszcza się do eksploatacji pojazdy o ciężarze 20 t. Roboty izolacyjne: Na wyrównaną powierzchnię płyty pomostu należy ułożyć warstwę izolacji termozgrzewalnej wg technologii producenta dostawy. Nawierzchnia: Na jezdni zostanie ułożona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe z mieszanki o uziarnieniu 0-16 mm) grubości 50 mm i warstwa ścieralna grubości 50 mm - beton asfaltowy (uziarnienie 0-12 mm). Odprowadzenie wód opadowych z obiektu realizowane jest powierzchniowo. Roboty w strefie przyczółków: Fundamenty oraz ściany przyczółków stanowić będą elementy prefabrykowane, wysokościowo dopasowane do projektowanej niwelety jezdni. Powierzchnie pionowe ścian przyczółków od strony nasypów należy zabezpieczyć poprzez nałożenie warstwy izolacji. Połączenie konstrukcji mostu nasypem realizowane jest za pomocą uciąglenia nawierzchni z betonu asfaltowego. Za ścianami przyczółków należy wymienić grunt do głębokości fundamentów. Do wypełnienia przestrzeni za przyczółkami należy użyć tłucznia 0-63mm, zagęszczanej warstwami 300 mm. Po obu stronach przyczółków zaprojektowano mury oporowe z kamienia granitowego regularnego z wypełnieniem betonem C20 25. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z PN-68/B-06050 Roboty ziemne budowlane. Wymagania w zakresie wykonywania i badania przy odbiorze oraz PN-72 8932-01 Budowle drogowe i kolejowe. Roboty ziemne. W czasie prac za przyczółkami należy zastosować szczególną ostrożność. Nawierzchnia na dojazdach: Połączenie nawierzchni poprzez nowy obiekt wymaga korekty niwelety na krótkich odcinkach dojazdowych do mostu. Nawierzchnię stanowi beton asfaltowy jak na moście. Wykonać należy oznakowanie włączenia do drogi powiatowej - 2 sz. D-1 T-6 oraz 1 szt. A-7. Koryto rzeki: W celu uregulowania przepływu wód potoku Lipka przewidziano budowę murów oporowych oraz umocnienie dna rzeki kamieniem granitowym. Umocnienie dna należy zabezpieczyć przez gurty stabilizujące bruk zarówno od górnej jak i dolnej wody. Prace zabezpieczające : a) zabezpieczyć rzekę przed zanieczyszczeniem przez np. rozpięcie folii, b) oznakować teren budowy, c) opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego,, d) wykonać oznakowanie objazdu dla ruchu kołowego wg projektu zatwierdzonego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Jeleniej Górze, e) zabezpieczyć urządzenia obce przed zniszczeniem w czasie remontu, f) przedmiot realizacji zadania obejmuje zapewnienie ruchu pieszych w miejscu przeprawy mostowej. Pozostawia się w gestii wykonawcy wybór: - budowy tymczasowej kładki dla pieszych lub - utrzymanie ruchu pieszych na przebudowywanym obiekcie. Ramowy zakres robót: - oznakowanie objazdu dla ruchu kołowego oraz oznakowanie terenu budowy, - zabezpieczenie rzeki przed zanieczyszczeniem, - wyburzenie istniejącego obiektu oraz rozebranie murów koryta rzeki, - odbudowa nowego obiektu, - budowa murów, - ułożenie nawierzchni jezdni, warstwy wiążącej i ścieralnej w strefie objętej przebudową. Do wykonawstwa robót należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie tj.: a) wyroby budowlane, właściwie oznaczone, dla których: - wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa, - dokonano oceny zgodności i wydano certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją na znak bezpieczeństwa, b) wyroby budowlane umieszczone w wykazie wyrobów nie mających istotnego wpływu na spełnienie wymagań oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według tradycyjnych uznanych zasad sztuki budowlanej. Szczegółowy zakres robót przedstawiają: dokumentacja techniczna i przedmiary robót, stanowiące integralne załączniki do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Melioracji i Inrynierii Środowiska EKO-MEL, ul. Spółdzielcza 10, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358292,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349796,08
Oferta z najniższą ceną: 349796,08 / Oferta z najwyższą ceną: 349796,08
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana listew dociskowych dylatacji modułowych na obiektach mostowych w ciągu drogi ekspresowej S7
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- Budowa mostu wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej 1571K Ptaszkowa - Wojnarowa w miejscowości Krużlowa Wyżna
- Droga Różowa IV etap - drugi jezdnia w ul. Lotników.
- Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 250 Suchatówka - Służewo w km 9+545 w m. Pieczenia.
- Budowa węzła komunikacyjnego KIELCE-PÓŁNOC w ciągu dr. krajowej Nr S7 odc. Występa (531+804) - Wiśniówka (539+078) wraz z rozbudową dr. krajowej Nr 73 do parametrów 2-jezdniowej drogi klasy GP odc. Wiśniówka - granica m. Kielce (3+618) - zam. 101.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.