Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Zielona Góra: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra
Znak sprawy - WORD-WA-25-6-2011
Numer ogłoszenia: 326045 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Nowa 4b, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4765370, faks 068 4765377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra
Znak sprawy - WORD-WA-25-6-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w okresie od 01.01.2012 do
31.12.2013r. wraz z reakcją grupy interwencyjnej po odebraniu sygnału alarmu.
2.Podłączenie obiektów biurowych wyposażonych w istniejący system alarmowy do bazy monitorowania oraz świadczenie usług w zakresie dozorowania i monitorowania ciągłego obiektów WORD Zielona Góra przez jednego Wykonawcę 7 razy w tygodniu w wymiarze 24 godzin na dobę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób.
Złożenie aktualnego tzn. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.
Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.
Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającej ubezpieczenie prowadzonej przez Wykonawcę działalności na kwotę co najmniej 1.000.000.00zł.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -minimum 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Służby dozoru Wykonawcy muszą być wyposażone w ubrania firmowe, identyfikatory, środki łączności, latarki nocne, urządzenia monitorujące pracę służby dozoru, sygnalizatory napadu itp
Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną grupę szybkiego reagowania która będzie zdolna do interwencji w przeciągu 10 minut od chwili wszczęcia alarmu.
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy Zamawiającem imienny wykaz pracowników zatrudnionych do dozorowania w obiektach zamawiającego.
Pracownicy dozoru muszą być zatrudnieni w firmie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza do wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgora.wordy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
65-335 Zielona Góra
ul.Nowa 4b..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
65-335 Zielona Góra
ul.Nowa 4b.
Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 319 w m. Krzepielów
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
- Wykonanie boiska do plażowej piłki siatkowej oraz doposażenie placu zabaw - Dzika Ochla
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz konwojowania wartości pieniężnych
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Jastrzębiej Górze i Kamionie
- Usługa całodobowej ochrony nieruchomości Business Park Nad Drwiną położonej przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część -1) oraz nieruchomości przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.