Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Sosnowiec: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: KAO/251-62/2009. postepowanie o wartości poniżej 133.000 euro
Numer ogłoszenia: 326060 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: KAO/251-62/2009. postepowanie o wartości poniżej 133.000 euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: KAO/251-62/2009. postepowanie o wartości poniżej 133.000 euro prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy- w formie oświadczenia na jednym arkuszu ( Załącznik nr 3 ). 2. Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia. 3. Wykonawca posiada co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 lub nr 2 do SIWZ) wraz z oświadczeniem ( Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 lub nr 5 do SIWZ). 3. Kserokopię dowodu osobistego (dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej). 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS. 6. Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych analogicznych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( Załącznik nr 6 do SIWZ). Przedsiębiorcy składają również: 9.Przedsiębiorca składa wymienione w pkt 7 dokumenty dotyczące pracowników mających świadczyć bezpośrednio usługi ze wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą. 10.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 12.Oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS. 13.Oświadczenie, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, konsorcjum itp.): 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentów wymaganych poniżej, składa dokumenty w sposób przewidziany w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn.zm). Wszystkie oświadczenia składane są przez Wykonawcę pod rygorem odpowiedzialności karnej za udzielanie nieprawdziwych informacji (art. 297 kodeksu karnego). Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości, co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sosnowcu
ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec
pokój 410 (IV piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. zadanie nr 6 (EA).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. zadanie nr 6 (EA) określone na 360 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. zadanie nr 7 (EA).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. zadanie nr 7 (EA). zadanie okreśłone na 360 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa modernizacja zewnętrznej sieci wodociągowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu wraz z uruchomieniem zestawu hydroforowego na pompowni dolnej.
- Poprawa infrastruktury drogowo-technicznej stacji pogotowia ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Rejonowym Pogotowiu Ratunkowym w Sosnowcu
- "Wymiana pokrycia i remont dachu wraz z kominami w budynkach wielorodzinnych przy ulicy Komandosów 5, Narcyzów 6, Targowa 18"
- "Dostawa komputerów do zastosowań medycznych"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego w ramach zadania: "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń dla Straży Miejskiej w Sosnowcu"
- "Modernizacja bazy sportowej przy: Zad. 1 - IX LO im. Wisławy Szymborskiej w S-cu - ul. Jana Dormana 9a; Zad.2 - SP nr 46 w S-cu - ul. 11 Listopada; Zad. 3 - SP nr 36 w S-cu - ul. Czołgistów 12".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Małomice b) gm. Niegosławice w powiecie żagańskim
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Wymiarki, b) gm. Iłowa, c) gm. Brzeźnica, d) m.Iłowa rejon ulicy Borowskiej w powiecie żagańskim
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.