Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Szydłowiec: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 326070 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.szydlowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b do SIWZ. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I.Odczynniki i części eksploatacyjne do wykonania morfologii 5 - DIFF dla 72 000 badań na okres 3 lat. Załącznik nr 6 Analizator hematologiczny szt. 1 1.Analizator nie starszy niż rok produkcji 2007 r. 2.Wydajność minimum 80 oznaczeń morfologii na godzinę (wraz z różnicowaniem). 3.Różnicowanie krwinek w stanie natywnym (bez dodatkowego barwienia) 4.Całkowicie zautomatyzowany pomiar 24 parametrów morfologii z różnicowaniem białych krwinek (WBC) na 5 populacji leukocytów, możliwość oznaczania retikulocytów. 5.Wszystkie populacje różnicowania leukocytów oznaczane, nie wyliczane. 6.Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od płci, wieku pacjenta - co najmniej 4. 7.Użycie systemu flag do wskazania obecności: pałek krwi, niedojrzałych granulocytów, pobudzonych limfocytów, blastów w badanej krwi 8.Sposób podawania próbki - manualny z otwartej probówki, z podajnika system zamknięty. 9.Liniowość pomiaru WBC bez konieczności dodatkowego rozcieńczania 0-250K:ul, PLT 0-2 mln:ul, RBC 0-8 K:ul, 10.Zastosowane dwie równoległe i niezależne metody pomiaru leukocytów: optyczna i impedacyjna - jako komplementarne metody stosowane w analizatorze - których wyniki są porównywane - w celu uniknięcia rezultatów nieprawidłowych dla próbek patologicznych. 11.Wykrywanie przez analizator: krwinek czerwonych opornych na lizę (RRBC) - możliwość zastosowania trybu wydłużonego lizowania komórek RRBC oraz erytroblastów. 12.Automatyczne czyszczenie igły pobierającej. 13.Kontrola jakości z zastosowaniem reguł Westgarda z graficzną prezentagą i statystyczną oceną wyników kontroli. 14.Wewnątrzlaboratoryjny program kontroli jakości badań połączony z międzylaboratoryjną, bezpłatną oceną jakości (dostarczanie cyklicznych raportów oceny jakości). 15.Oferent pokryje koszty związane z podłączeniem analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej. 16.Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu paskowego lub dyskietki. 17.Współpraca z siecią komputerową (dwukierunkowo). 18.Zewnętrzny, kolorowy, min. 15 monitor LCD. 19.Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres min. 0,5 h. 20.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis producencki na czas trwania umowy dzierżawy. 21.Wykonawca określi całkowity koszt kontraktu (odczynników, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, etc.). 22.Szkolenie pracowników w obsłudze aparatu i interpretacji wyników. 23.Pełna bezpłatna gwarancja na czas trwania dzierżawy obejmująca cały system (bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe jeden na rok lub wg zaleceń producenta oraz wszystkie usługi i wymianę wszystkich części zamiennych i zużywalnych). 24.Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego - podjęta naprawa) - maksimum 24 h od zgłoszenia (w dni robocze), naprawa analizatora max. do 3 dni roboczych. 25.Instrukcja obsługi analizatora w języku polskim. 26.Założenie paszportu technicznego. 27.Dostawa, instalacja oraz uruchomienie analizatora na koszt Wydzierżawiającego Uwaga: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Załącznik 6a 1.TSH 3 (1 op. a 60) 240 2.ft3 (1 op. a 60 oznaczeń) 23 3.ft4 (1 op. a 60) 45 4.Antygen HBs (1 op. a 60) 6 5.Ab -HBs (1op a 60) 5 6.Toxo IgM (1 op a 60) 5 7.Toxo IgG (1 op a 60) 5 8.PSA - Total (1 op a 60) 9 9.PSA - Free (1 op a 60) 6 10.D -Dimery (1 op a 60) 6 11.Cyto IgM (1 op a 30) 5 12.Cyto IgG (1 op a 60) 5 13.Anty TPO (1 op a 30) 5 14.Anty TG (1 op a 30) 5 15.Borelioza IgM (1 op a 60) 5 16.Borelioza IgG (1 op a 60) 5 17.Ab - HCV (1 op a 60) 5 18.H. Pylori (1 op. a 30) 9 Załącznik 6b Wymagane parametry techniczne Analizator do immunochemii szt. 1 1. Producent 2. Nazwa i typ 3.Analizator nastołowy wieloparametrowy. 4.Automatyczna krzywa kalibracyjna - w postaci kodu kreskowego. 5.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni. 6.Optymalizacja kosztów oznaczania (jednakowy koszt dla pojedynczego oznaczenia i oznaczeń w serii). 7.Stała gotowość do pracy aparatu. 8.Aparat nie wymagający codziennej obsługi (używania buforów, płynów płuczących, kalibracji, czyszczenia) - stała gotowość do pracy aparatu. 9.Wykluczenie możliwości kontaminacji (przeniesienia oznaczonego składnika pomiędzy próbkami) - aparat bezigłowy. 10.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów dla tego samego pacjenta. 11.Pojemność analizatora min. 12 testów. 12.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kalibratory i kontrole. 13.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krótsza niż trwałość podana na opakowaniu jako termin ważności. 14.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez 36 miesiące. 15.Rok budowy aparatu - nie starszy niż 2009 rok. 16.Analizator musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 876)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5, 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
11.5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w odniesieniu do: 1.Waloryzacja wynagrodzenia: Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a.stawki podatku od towarów i usług, b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.Zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1. 3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się , a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6.W przypadku, gdy Dostawca zamierzał będzie dokonać podwyżki cen obowiązany jest zawiadomić o tym Odbiorcę na piśmie i określić nowe kalkulację. 7.Odbiorca obowiązany jest udzielić odpowiedzi Dostawcy na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania propozycji nowych cen i nowe ceny będą miały zastosowanie tylko w przypadku, gdy Odbiorca wyrazi na nie zgodę. W przypadku braku zgody lub nieudzielania odpowiedzi przez Odbiorcę umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem ostatniego dnia terminu 30- dniowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Staszica 4, 26 - 500 Szydłowiec, tel./fax.: (048) 617 - 14 - 31..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23 w sekretariacie, pok. nr 57..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Odczynniki i części eksploatacyjne do wykonania morfologii 5 - DIFF dla 72 000 badań na okres 3 lat. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Załącznik nr 6 Analizator hematologiczny szt. 1 1.Analizator nie starszy niż rok produkcji 2007 r. 2.Wydajność minimum 80 oznaczeń morfologii na godzinę (wraz z różnicowaniem). 3.Różnicowanie krwinek w stanie natywnym (bez dodatkowego barwienia) 4.Całkowicie zautomatyzowany pomiar 24 parametrów morfologii z różnicowaniem białych krwinek (WBC) na 5 populacji leukocytów, możliwość oznaczania retikulocytów. 5.Wszystkie populacje różnicowania leukocytów oznaczane, nie wyliczane. 6.Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od płci, wieku pacjenta - co najmniej 4. 7.Użycie systemu flag do wskazania obecności: pałek krwi, niedojrzałych granulocytów, pobudzonych limfocytów, blastów w badanej krwi 8.Sposób podawania próbki - manualny z otwartej probówki, z podajnika system zamknięty. 9.Liniowość pomiaru WBC bez konieczności dodatkowego rozcieńczania 0-250K:ul, PLT 0-2 mln:ul, RBC 0-8 K:ul, 10.Zastosowane dwie równoległe i niezależne metody pomiaru leukocytów: optyczna i impedacyjna - jako komplementarne metody stosowane w analizatorze - których wyniki są porównywane - w celu uniknięcia rezultatów nieprawidłowych dla próbek patologicznych. 11.Wykrywanie przez analizator: krwinek czerwonych opornych na lizę (RRBC) - możliwość zastosowania trybu wydłużonego lizowania komórek RRBC oraz erytroblastów. 12.Automatyczne czyszczenie igły pobierającej. 13.Kontrola jakości z zastosowaniem reguł Westgarda z graficzną prezentagą i statystyczną oceną wyników kontroli. 14.Wewnątrzlaboratoryjny program kontroli jakości badań połączony z międzylaboratoryjną, bezpłatną oceną jakości (dostarczanie cyklicznych raportów oceny jakości). 15.Oferent pokryje koszty związane z podłączeniem analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej. 16.Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu paskowego lub dyskietki. 17.Współpraca z siecią komputerową (dwukierunkowo). 18.Zewnętrzny, kolorowy, min. 15 monitor LCD. 19.Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres min. 0,5 h. 20.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis producencki na czas trwania umowy dzierżawy. 21.Wykonawca określi całkowity koszt kontraktu (odczynników, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, etc.). 22.Szkolenie pracowników w obsłudze aparatu i interpretacji wyników. 23.Pełna bezpłatna gwarancja na czas trwania dzierżawy obejmująca cały system (bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe jeden na rok lub wg zaleceń producenta oraz wszystkie usługi i wymianę wszystkich części zamiennych i zużywalnych). 24.Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego - podjęta naprawa) - maksimum 24 h od zgłoszenia (w dni robocze), naprawa analizatora max. do 3 dni roboczych. 25.Instrukcja obsługi analizatora w języku polskim. 26.Założenie paszportu technicznego. 27.Dostawa, instalacja oraz uruchomienie analizatora na koszt Wydzierżawiającego Uwaga: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik 6a 1.TSH 3 (1 op. a 60) 240 2.ft3 (1 op. a 60 oznaczeń) 23 3.ft4 (1 op. a 60) 45 4.Antygen HBs (1 op. a 60) 6 5.Ab -HBs (1op a 60) 5 6.Toxo IgM (1 op a 60) 5 7.Toxo IgG (1 op a 60) 5 8.PSA - Total (1 op a 60) 9 9.PSA - Free (1 op a 60) 6 10.D -Dimery (1 op a 60) 6 11.Cyto IgM (1 op a 30) 5 12.Cyto IgG (1 op a 60) 5 13.Anty TPO (1 op a 30) 5 14.Anty TG (1 op a 30) 5 15.Borelioza IgM (1 op a 60) 5 16.Borelioza IgG (1 op a 60) 5 17.Ab - HCV (1 op a 60) 5 18.H. Pylori (1 op. a 30) 9 Załącznik 6b Wymagane parametry techniczne Analizator do immunochemii szt. 1 1. Producent 2. Nazwa i typ 3.Analizator nastołowy wieloparametrowy. 4.Automatyczna krzywa kalibracyjna - w postaci kodu kreskowego. 5.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni. 6.Optymalizacja kosztów oznaczania (jednakowy koszt dla pojedynczego oznaczenia i oznaczeń w serii). 7.Stała gotowość do pracy aparatu. 8.Aparat nie wymagający codziennej obsługi (używania buforów, płynów płuczących, kalibracji, czyszczenia) - stała gotowość do pracy aparatu. 9.Wykluczenie możliwości kontaminacji (przeniesienia oznaczonego składnika pomiędzy próbkami) - aparat bezigłowy. 10.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów dla tego samego pacjenta. 11.Pojemność analizatora min. 12 testów. 12.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kalibratory i kontrole. 13.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krótsza niż trwałość podana na opakowaniu jako termin ważności. 14.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez 36 miesiące. 15.Rok budowy aparatu - nie starszy niż 2009 rok. 16.Analizator musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 876)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na terenie Gminy Szydłowiec.
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych"
- Budowa wiaty do magazynowania soli drogowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu - ETAP I.
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4021W Łaziska - Zaborowie - Zastronie (dokumentacja)"
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
- WZPiFP-45-25 Dostawa materiałów techniki kryminalistycznej
- "Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie"
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.