eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Komora trójrękawicowa (Glove Boks)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Łódź: Komora trójrękawicowa (Glove Boks)
Numer ogłoszenia: 326096 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komora trójrękawicowa (Glove Boks).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - komora trójrękawicowa (Glove Boks) do badań w beztlenowej i suchej atmosferze z systemem oczyszczania rozpuszczalników SPS (Solvent Purification System) w układzie zamkniętym w atmosferze gazu obojętnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne 42.91.20.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania cieczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Podpiszą umowę na warunkach jak załączony do SIWZ wzór umowy (zał. nr 3). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał): 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych- wg wzoru jak zał. 2 do SIWZ. 3. Dokumenty i oświadczenia : a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Oświadczenie, że oferowana dostawa objęta zakresem przedmiotu zamówienia spełnia wymagane parametry stawiane przez zamawiającego w zał. 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając Zestawienie wyposażenia i parametrów - zał. 4 do SIWZ, w formie tabelarycznej wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki postawione przez zamawiającego oraz załączy firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry oferowane. c. Poparty referencjami wykaz co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. d. Parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (zał. 3 do SIWZ ), uzupełniony o dane Wykonawcy w preambule umowy oraz o informacje w § 4 pkt 1, § 5 pkt 4 i 6; e. Oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta. f. Oświadczenie, że oferowany aparat posiada oznakowanie CE; g. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokumenty określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Uwaga: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pod literami : a), b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : 1. Nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości; 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których w pkt. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wykonawców wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków ustawowych stosowne dokumenty z wymienionych na początku punktu 6 SIWZ winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 6. Dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a dodatkowo dokumenty sporządzone oryginalnie w języku obcym ,są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie umowy z IATA i certyfikatu IATA w języku angielskim. W przypadku braku któregokolwiek z w/w dokumentów zamawiający postąpi zgodnie z art. 24 ust.2, pkt.3 i 4 lub art. 26 ust.3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna - zgodność z oczekiwanymi parametrami technicznymi - 20
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN, ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź - budynek Administracyjny B - pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN, ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź Budynek Administracyjny B - Sekretariat Ogólny (pok. 102).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.