Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Wyry: Zakup i dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach
Numer ogłoszenia: 32610 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach , ul. Wagonowa 35, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 2187242, 3230030, faks 032 3230030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego i kompatybilnego (z wyjątkiem kosiarki bijakowej z wysięgiem) osprzętu, dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące maszyny i urządzenia: ciągnik komunalny, pług odśnieżny, kosiarka bijakowa z wysięgiem z możliwością montażu do ciągnika 80 KM, o masie powyżej 2500 kg, ładowacz czołowy, rozsiewacz piasku i soli, zamiatarka zawieszana, przyczepa jednoosiowa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych 34.14.44.40 - Piaskarki 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej dziewięć zamówień, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego postępowania - tj. trzy nowe ciągniki z co najmniej jedną przystawką roboczą w ciągu jednego roku = dziewięć zestawów w ciągu trzech ostatnich lat. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik 1 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 4. Zaakceptowane i dołączone do oferty postanowienia umowy - załącznik nr 4 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 6. Informacja na temat podwykonawców - załącznik nr 6 7. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Najdłuższy okres gwarancji za komplet maszyn (średnia arytmetyczna) - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jo.wyry.bip.gmina.pl/index.php?id=743
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach
ul. Wagonowa 35 (oczyszczalnia ścieków w Wyrach)
43 - 175 Wyry
adres poczty elektronicznej: zgk@wyry.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 07:25, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. ul. Wagonowa 35, 43 - 175 Wyry, biuro na terenie oczyszczalni ścieków w Wyrach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bierawie
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO " - III postępowanie
- "Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych"
- Zakup kosiarki wysięgnikowej
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.