Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Świdwin: Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę
Numer ogłoszenia: 326168 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie konserwacji, naprawy i obsługi serwisowej urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów telewizji przemysłowej (STVP) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 6a-f do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6a do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6b do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6c do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7d do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6d do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 5 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7e do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6e do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 6 - Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6f do SIWZ - formularz cenowy; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, serwisowanie oraz naprawy urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP, zgodnie z: a) Normą Obronną NO-04-A004-8:2010 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8:Eksploatacja) b) PN-93-E-8390/14 lub równoważną (Systemy alarmowe. Wymagania ogólne) 2) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: a) Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zmian.) b) Ustawy o ochronie informacji niejawnych z 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zmian.) 3) Zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2010, część 1: Wymagania ogólne, pkt 2.1, w przypadku uszkodzenia systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4, wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia awarii. 4) Wykaz urządzeń i części systemów alarmowych, podlegających konserwacji i naprawie oraz szczegółowy zakres prac, zawiera załącznik nr 7a-f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1,2,3,4,5,6: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (podstawa prawna: art. 46 ust. 1 pkt 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 poz. 584 ze zmian) w związku z art. 15 ustawy O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zmian.) b) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1,5: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III (trzeciego stopnia) o klauzuli minimum TAJNE (podstawa prawna: art. 54 ustawy O ochronie Informacji niejawnych) c) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 4: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III (trzeciego stopnia) o klauzuli minimum POUFNE(podstawa prawna: art. 54 i 55 ustawy O ochronie Informacji niejawnych)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełniają wykonawcy, którzy dysponują: a) dla zadania nr 1: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej TAJNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) b) dla zadania nr 2: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie, o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) c) dla zadania nr 3: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie, o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) d) dla zadania nr 4: co najmniej czterema pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) e) dla zadania nr 5: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej TAJNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) f) dla zadania nr 6: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3 - termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia i zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć (np. w zakresie ilości konserwacji, naprawy systemów alarmowych lub inne), w szczególności z powodu reorganizacji systemu Sił Zbrojnych - zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy, skrócenie terminu realizacji umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy. c) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdiwn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6a do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6b do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6c do SIWZ - formularz cenowy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7d do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6d do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7e do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6e do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6f do SIWZ - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
- 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Budowa drogi ul. Szymborskiej w Świdwinie - I etap
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.11.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.