To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Ogłoszenie nr 326205 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Gdańsk: Poprawa stanu nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku obejmującego: Zadanie 1. Budowa chodnika od ul. Świętokrzyskiej do ul. Bieszczadzkiej Zadanie 2. (część) Poprawa stanu nawierzchni ul. Wieżyckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303237
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
16837200000, ul.
ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 205 100, faks
583 205 105, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa stanu nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku obejmującego: Zadanie 1. Budowa chodnika od ul. Świętokrzyskiej do ul. Bieszczadzkiej Zadanie 2. (część) Poprawa stanu nawierzchni ul. Wieżyckiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I/PN/148/2016/RS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na: Poprawie stanu nawierzchni ul. Świętokrzyskiej oraz ul. Wieżyckiej w Gdańsku, w tym: -zadanie 1. Budowa chodnika od ul. Świętokrzyskiej do ul. Bieszczadzkiej o szerokości 3,8 m i długości około 105 mb wraz z oświetleniem; -zadanie 2. (część) Poprawa stanu nawierzchni ul. Wieżyckiej polegająca na wykonaniu na początkowym odcinku po obu stronach jezdni chodnika z kostki betonowej płukanej - szer. 2,0 m (po lewej stronie) i szer. ok. 1,2 m (po prawej stronie - od krawędzi jezdni do istniejącego ogrodzenia). Na pozostałym odcinku, za pętlą, zaprojektowano jednoprzestrzenny przekrój jezdnia-chodni, o stałej szerokości 3,75 m + 1,6 m - jezdnia w technologii z płyt ażurowych typu Jomb, a chodnik w technologii z kostki betonowej. W ciągu ul. Wieżyckiej przewidziano również lokalizację progów zwalniających (3 szt.), wykonanych w technologii z płyt ażurowych typu Jomb. Ponadto, projekt przewiduje korektę geometrii istniejących zjazdów. Zjazdy zaprojektowano w technologii z kostki betonowej, barwy czerwonej. 2.Celem realizacji zadania jest poprawa warunków ruchu pieszych na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. Bieszczadzkiej oraz poprawa warunków ruchu na ul. Wieżyckiej na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. Porębskiego w Gdańsku. 3.Zakres rzeczowy zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: I.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; II.Roboty ziemne; III.Podbudowy; IV.Nawierzchnie; V.Elementy dróg i ulic (chodniki, zjazdy, progi zwalniające); VI.Roboty elektroinstalacyjne (oświetlenie); VII.Docelowa organizacja ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111213-4,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT333276 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 368167,43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.