To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Zielona Góra: dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy.
Numer ogłoszenia: 32620 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511622 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 68 3284871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wymienionych w załącznikach, na potrzeby: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Strzelcach Krajeńskich, Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu, Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze, Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli, zgodnie z ich bieżącym zapotrzebowaniem. Podane w poszczególnych załącznikach ilości artykułów są szacunkowe i dotyczą dostaw na potrzeby żywienia młodzieży z ww jednostek. Mogą one ulec zmianie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem jednostki. Podane ilości nie wiążą Dostawcy i nie będzie on rościł praw w przypadku ich zmian. Wielkości zamawianych towarów uzależnione będą od bieżących potrzeb żywienia młodzieży z ww jednostek, a także od dodatkowych, doraźnych potrzeb Zamawiającego. Postępowanie podzielone jest na 4 zadania Każde zadanie podzielone jest na części (łącznie 12 części) zadanie A Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Strzelcach Krajeńskich, al. Wolności 42 1 dostawa warzyw i owoców 3 dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarniczych 5 dostawa nabiału 6 dostawa jaj 7 dostawa mięs i przetworów mięsnych 8 dostawa artykułów spożywczych zadanie B Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu, ul. Piastowska 18 1 dostawa warzyw i owoców 3 dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarniczych 6 dostawa jaj zadanie C Środowiskowy Hufiec Pracy w Zielonej Górze, ul. Zamenhofa 1 1 dostawa warzyw i owoców 5 dostawa nabiału zadanie D Środowiskowy Hufiec Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1a 1 dostawa warzyw i owoców Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Strzelcach Krajeńskich, al. Wolności 42, Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Międzyrzeczu, ul. Piastowska 18, Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze, ul. Zamenhofa 1, Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1a. Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie wg harmonogramu ustalonego z wybranym Wykonawcą. Jednak termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia mogą być składane pisemnie, telefonicznie, faxem lub mailem. Dostarczane towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach. Towar powinien być wysokiej jakości, I gatunku, świeży, bez uszkodzeń fizycznych. W dniu dostawy towar będzie posiadał termin ważności w wartości 70% terminu ważności określonego przez producenta. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Dostawcy, może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub w części jeżeli: a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia, który powinien być w fabrycznym opakowaniu, nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) w czasie dostawy stwierdzi się naruszenie przepisów sanitarnych; c) którykolwiek z dostarczonych elementów zamówienia będzie budził uzasadnione wątpliwości co do jego jakości, świeżości lub zgodności z obowiązującymi normami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z normami jakościowymi lub posiada wady eliminujące go do spożycia, Dostawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na własny koszt, w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości przez Dostawcę o tym fakcie, lub w terminie ustalonym z Zamawiającym. Jeśli Dostawca nie wymieni towaru w wymaganym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u dowolnie wybranego sprzedawcy, obciążając dostawcę różnicą ceny wynikającej z umowy, a ceną zakupu. Dostawca świadczyć będzie usługi własnym specjalistycznym transportem. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne. Dostawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, bowiem ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i bierze na siebie odpowiedzialność za braki, wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca w cenie produktów zobowiązany jest ująć koszty ich dostawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było sukcesywnie, według bieżących potrzeb jednostki, w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2014 r., do dnia 30.06.2014 r. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu finansowego umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły żywnościowe po cenach określonych w ofercie cenowej, przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, poza wyjątkami wymienionymi w części VIII SIWZ: Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: A-1 dostawa warzyw i owoców SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDIA Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 4c, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10054,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12517,64
Oferta z najniższą ceną: 12517,64 / Oferta z najwyższą ceną: 12517,64
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: A-3 dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarniczych SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZENARD PIEKARNIA S.C. Zenon Przybył, Ryszard Świerkowski, Ul. Wojska Polskiego 95, 66-542 Zwierzyn, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6247,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6545,03
Oferta z najniższą ceną: 6545,03 / Oferta z najwyższą ceną: 6545,03
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: A-5 dostawa nabiału SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDIA Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 4c, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10601,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11710,97
Oferta z najniższą ceną: 9988,13 / Oferta z najwyższą ceną: 11710,97
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: A-6 dostawa jaj SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDIA Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 4c, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1638,00
Oferta z najniższą ceną: 1638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1638,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: A-7 dostawa mięs i przetworów mięsnych SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDIA Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 4c, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16809,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18141,32
Oferta z najniższą ceną: 18141,32 / Oferta z najwyższą ceną: 18141,32
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: A-8 dostawa art. spożywczych SK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDIA Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 4c, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14144,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15870,88
Oferta z najniższą ceną: 15870,88 / Oferta z najwyższą ceną: 15870,88
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: B-1 dostawa warzyw i owoców M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KIOSK ROLNO-SPOŻYWCZY Mirosława Kulaczyk, Dariusz Szewczyczak, ul. Piastowska, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9960,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13096,76
Oferta z najniższą ceną: 13096,76 / Oferta z najwyższą ceną: 13096,76
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: B-3 dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarniczych M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "NITOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "NITOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo wielobranżowe NITOR, Ul. Sobieskiego 25a, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4934,82
Oferta z najniższą ceną: 4934,82 / Oferta z najwyższą ceną: 6794,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: B-6 dostawa jaj M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KIOSK ROLNO-SPOŻYWCZY Mirosława Kulaczyk, Dariusz Szewczyczak, ul. Piastowska, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1680,00
Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: C-1 dostawa warzyw i owoców ZG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
- Przedsiębiorstwo Handlowe JONEX Katarzyna Jońska, Ul. Elektronowa 2, 65-730 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7770,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13348,72
Oferta z najniższą ceną: 13348,72 / Oferta z najwyższą ceną: 14470,71
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: C-5 dostawa nabiału ZG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IGLOTEX Dystrybucja Sp. z o.o. Leszek Groński, Ul. Polska 20, Gdynia, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10471,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8311,70
Oferta z najniższą ceną: 8311,70 / Oferta z najwyższą ceną: 8601,85
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: D-1 dostawa warzyw i owoców NS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL OBWOŹNY HURT-DETAL TOMASZ CERKOWNIAK
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL OBWOŹNY HURT-DETAL TOMASZ CERKOWNIAK
- HANDEL OBWOŹNY HURT - DETAL Tomasz Cerkowniak, Mirocin Dolny 52, Mirocin Dolny, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10988,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15225,97
Oferta z najniższą ceną: 15225,97 / Oferta z najwyższą ceną: 18144,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
- Sukcesywna dostawa mięsa w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby stołówki w SOSWNiS w Raciborzu zgodnie z poszczególnymi częściami
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.