eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDocieplenie stropodachu i pokrycie papą dachu budynku Urząd Miejski Sulechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Sulechów: Docieplenie stropodachu i pokrycie papą dachu budynku Urząd Miejski Sulechów
Numer ogłoszenia: 326226 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie stropodachu i pokrycie papą dachu budynku Urząd Miejski Sulechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje w ramach zadania pn.: Docieplenie stropodachu i pokrycie papą dachu budynku Urząd Miejski Sulechów wykonanie: a. przygotowanie podłoża, b. ocieplenie płytami MONROCK gr. 20 cm, c. pokrycie dwuwarstwowe papą termozgrzewalną d. wentylowanie połaci dachowej, 2. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres robót określa załączony projekt budowlany opracowany przez mgr inż. Stanisława Kruchlika posiadającego uprawnienia nr LOIA-28-2008-GW, zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę nr 712-09 z dnia 07.07.2009 r. wydanym przez Starostę Zielonogórskiego, oraz przedmiar robót. 4. Wykonawca zrealizuje roboty określone w pkt 1 z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji zamówienia należy uwzględnić w cenie oferty. 5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 6. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokład-nej ilości robót, materiałów, urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 7. Wykonawca może opracować kosztorys na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nim nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. 8. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanego do dostarczenia wyposażenia. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamaw2iający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie wypłacane jednorazowo na podstawie faktury wystawionej po zrealizowaniu całości przedmiotu zamówienia i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia t.j. roboty de-karskie o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą dyplom mistrzowski w zakresie robót dekarskich. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Kosztorys uproszczony Kosztorys uproszczony nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert i określenia ceny oferty, będzie stanowił wyłącznie materiał informacyjny i poglądowy dla Zamawiającego. Uproszczony kosztorys może zawierać inne pozycje, poza pozycjami z zamieszczonych przez Zamawiającego przedmiarów, które Wykonawca uzna za konieczne, aby zrealizować kompletny przedmiot zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową. Brak wyceny pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ w ww. kosztorysie nie spowoduje odrzucenia oferty. 2.4. Zestawienie materiałów, które ma zawierać przynajmniej nazwę materiału, ilość, cenę jednostkową i wartość każdego z materiałów. Brak dołączenia do oferty któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok nr 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok nr 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.