Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Opole: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus.
Numer ogłoszenia: 326252 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Galeria Sztuki Współczesnej , pl. Teatralny 12, 45-056 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 402 51 43, faks 0-77 402 51 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriaopole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 Prawa, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Prawa. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali się wykonaniem co najmniej 2 dostaw fabrycznie nowego samochodu osobowego w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 90.000,00 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców, dokument wymieniony w punktach III.3.1 lit. b) i c) musi być złożony przez każdego uczestnika grupy oddzielnie. Dokumenty wymienione w pkt. III.3.1 lit. a) oraz w niniejszym punkcie składane są wspólnie przez grupę wykonawców. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Posługując się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu Wykonawca winien powołać się na jego udział w wykonywaniu zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia polega na doświadczeniu innej osoby, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć razem z Pojazdem następujące dokumenty wystawione w języku polskim: a) Kartę pojazdu b) Książkę gwarancyjną c) Książkę przeglądów serwisowych d) Wykaz wyposażenia dodatkowego e) Wyciąg ze świadectwa homologacji f) Instrukcję obsługi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Umowy oraz terminu realizacji Umowy, w przypadku: a) Pojawienia się nowszej metodologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów b) Konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Ofercie lub Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy c) Konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa. d) Wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy e) Poprawy jakości parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów f) Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w Umowie w przypadku: a) Wystąpienia siły wyższej (termin siła wyższa oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, strajki, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron, i których żadna ze Stron nie może pokonać przy należytych staraniach), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) Zmiany stawki podatku VAT w sytuacji zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy c) Wystąpienia okoliczności takich jak: ograniczenie przedmiotu świadczenia, zmiany stosunków rynkowych, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, gwałtownej dekoniunktury, konieczna będzie zmiana zapisów umowy, bez wprowadzenia których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę. 3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa; b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy; c) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności z zastosowaniem art. 144 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeriaopole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Galeria Sztuki Współczesnej, 45-056 Opole, Plac Teatralny 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Galeria Sztuki Współczesnej, 45-056 Opole, Plac Teatralny 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 4 warsztatów/szkoleń dla JST, PUP, PRRP, PES, OWES.
- Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola
- Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
- Ochrona obiektu
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Usługi wykonywania badań lekarskich.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu 8-osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Oława
- Dostawa samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Strzyżowie
- ZP.168.2024 Dostawa pojazdów dostawczych
- Zakup samochodu typu mikrobus do przewozu uczniów, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w ramach "Programu wyrównywania różnić między regionami III" w obszarze D-II raz
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.