Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Kwidzyn: Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu: Uwierz w siebie - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno - wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego
Numer ogłoszenia: 326269 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach realizacji projektu: Uwierz w siebie - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno - wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na organizacji i realizacji zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z przedmiotów matematycznych, informatycznych i przyrodniczych, zajęć profilaktycznych oraz zajęć z zakresu rozwoju własnych zainteresowań dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Kwidzynie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Barcicach w ramach projektu pn. Uwierz w siebie -zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno- wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-112/11-00 z dnia 03.08.2011r. Uczniami/uczennicami ośrodków są osoby niepełnosprawne intelektualnie w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym. Część z nich to uczniowie z niepełnosprawnością sprzężoną i zaburzeniami w zachowaniu. Różnią się stopniem upośledzenia umysłowego, dojrzałością emocjonalną i społeczną, problemami edukacyjnymi, sytuacją zdrowotną i rodzinną. Miejsca realizacji: a) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Kwidzynie (zmiana adresu w 2012r.) ul. Braterstwa Narodów 59 82-500 Kwidzyn b) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Barcicach 82-420 Ryjewo Zajęcia objęte niniejszym zamówieniem będą odbywały się po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15:00 do 18:00. Jednakże na podstawie tygodniowego rozkładu zajęć zamawiający dopuszcza się rozpoczęcie i zakończenie zajęć godzinę lub dwie godziny wcześniej. Godzina zajęć oznacza 60 kolejnych minut. Zamawiający informuje, że terminy realizacji poszczególnych części wymienionych w pkt. 3 niniejszej specyfikacji mogą się pokrywać tj. będą realizowane równolegle w obu ośrodkach SOSW w Kwidzynie i SOSW w Barcicach. W ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia sale oraz wszystkie niezbędne materiały dydaktyczne. Wykonawca zobowiązany jest także do: - prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach oraz dostarczenie ich do koordynatorki szkolnej po zakończeniu zajęć dla każdej z grup; - bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, ich zakończenia oraz wynikach; - poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej; - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uczniów/uczennice w czasie trwania zajęć. Opis zadań dla poszczególnych części, określający szczegółowe wymagania dla Wykonawców a także średniotygodniowy rozkład zajęć w ramach realizacji Projektu, stanowi załącznik Nr 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji. Średniotygodniowy rozkład zajęć w ramach Projektu może ulec zmianie, w zależności od kalendarza roku szkolnego oraz terminów realizacji poszczególnych części zamówienia. Wykonawca składający ofertę w części dotyczącej prowadzenia zajęć z hipoterapii lub dogoterapii musi dysponować odpowiednim do tego typu zajęć zwierzęciem lub dysponuje bądź będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane przez Zamawiającego zwierzęta do prowadzenia tego rodzaju zajęć. Zajęcia z dogoterapii będą przeprowadzone w ośrodkach wymienionych w pkt. 2.3 niniejszej specyfikacji, więc Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwierzę do prowadzenia tych zajęć. Natomiast w przypadku zajęć z hipoterapii Wykonawca w celu przeprowadzenia zajęć będzie zobowiązany zapewnić miejsce odpowiednie do świadczenia powyższej usługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zagrożenia niezrealizowania liczby godzin zajęć objętych przedmiotem zamówienia, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie i zajęcia będą mogły odbywać się w dni wolne od zajęć (ferie zimowe, soboty) Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych części zamówienia na poszczególne miesiące Zamawiający przedstawi do końca 2011 r. i w systemie kwartalnym w następnych latach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkwidzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kwidzyński - Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b,
82-500 Kwidzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 13:40, miejsce: Powiat Kwidzyński - Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, pokój nr 212 (sekretariat II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwierz w siebie - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne dla uczniów specjalnych ośrodków szkolno - wychowawczych Powiatu Kwidzyńskiego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie. 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałania. 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-112/11-00 z dnia 03.08.2011 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3206G Etap I, na odcinku Sypanica-Prabuty w km. 8+300 - 10+340
- Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2024 - 31.12.2024
- Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)"
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.