To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Nowy Targ: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 326295 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291497 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zakres: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Koperty C6 20 op. 2. Koszulki na dokumenty 60 op. 3. Skoroszyt zawieszkowy format: A4 100 szt. 4. Notes samoprzylepny wymiary: 75 x 75 mm 250 szt. 5. Lupa powiększająca (do czytania map) 3 szt. 6. Samoprzylepne, wąskie zakładki indeksujące rozmiar: 12x43 mm, 10 op. 7. Segregator format A4 grzbiet: 75 mm 100 szt. 8. Segregator format A4 grzbiet: 50 mm 50 szt. 9. Taśma biurowa 36 szt. 10. Notes samoprzylepny wymiary: 51 x 38 mm 100 szt. 11. Pojemnik na kartki + długopisy 5 szt. 12. Długopis 10 szt. 13. Kalkulator biurowy 3 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, Ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2022,58
Oferta z najniższą ceną: 1951,63 / Oferta z najwyższą ceną: 2383,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.