Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Łódź: ZP/27/2013 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratora SERVO; nCPAP i SIPAP Infant Flow oraz oxymetrów INVOS 5100CKIT dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 32635 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/27/2013 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do respiratora SERVO; nCPAP i SIPAP Infant Flow oraz oxymetrów INVOS 5100CKIT dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - materiały eksploatacyjne do SERVO
1. Aktywny generator nCPAP jednorazowego użytku skonstruowany z komory i wentyla, generator do stosowania w systemie otwartym, generator posiada przyłącze z możliwością regulacji kąta nachylenia generatora od końcówek donosowych i maseczek, przy komorze generatora przyłączenia nebulizatora - 70 sztuk.
2. Przyłącze z adapterem jednorazowego użytku do układów pacjenta zgodne ze standardami stosowanymi na oddziale (Intersurgical, Fisher&Paykel) umożliwiające przepływ wdechowy i wydechowy;przyłącze z możliwością regulacji kąta nachylenia adaptera do mocowania końcówek donosowych i maseczek - 100 sztuk.
3. Silikonowe końcówki donosowe do zamocowania na adapterze, przyłącza przystosowane rozmiarami dla noworodków od 500g. do 3kg, min. 5 różnych rozmiarów. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb - 110 sztuk.
4. Silikonowe maseczki oddechowe do zamocowania na adapterze, przyłącza przystosowane rozmiarami dla noworodków od 1000g. do 3kg, min. 3 różne rozmiary. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb - 70 sztuk.
5. Czapeczki jednorazowego użytku z poliamidu z układem mocowania przyłącza z adapterem oraz z tasiemkami do pomiaru obwodu główki- w minimum 3 rozmiarach. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb -110 sztuk.
6. Cewnik EDI 6Fr 49cm - 65 sztuk.
7. Filtr przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy jednorazowego użytku zabezpieczający kasetę wydechową w respiratorze Servo, wyposażony w układ filtrujący typu HEPA, dwukierunkowy do stosowania w układach wydechowych, przyłącza na wlocie 22/15 mm, na wylocie 22 - 350 sztuk.
8. Zastawka - kaseta - 10 sztuk.
Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do NCPAP i SIPAP Infant Flow
1. Jednorazowy układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowany do nawilżacza Fisher and Paykel model MR 850 zawierający generator Infant Flow i końcówki donosowe: mała 4 mm, średnia 4,5 mm, duża 5 mm. Generator jest podłączony w sposób umożliwiający rozłączenie kompletnego generatora tzn. linii pomiarowej ciśnienia i linii doprowadzącej gazy oddechowe do generatora za pomocą złączki. Układ oddechowy posiada w ramieniu wdechowym dodatkowy niepodgrzewany odcinek o dł. 40 cm umożliwiający podłączenie noworodka leczonego w inkubatorze oraz gniazdo do czujnika temperatury zaopatrzone w trójkątne wcięcie zapewniające centralne umieszczenie czujnika przepływu i temperatury w strumieniu gazów oddechowych - 450 sztuk
2. Jednorazowy układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowany do nawilżacza Fisher and Paykel model MR 730 zawierający generator Infant Flow i końcówki donosowe: mała 4 mm, średnia 4,5 mm, duża 5 mm.Generator jest podłączony w sposób umożliwiający rozłączenie kompletnego generatora tzn. linii pomiarowej ciśnienia i linii doprowadzającej gazy oddechowe do generatora za pomocą złączki. Układ oddechowy posiada w ramieniu wdechowym dodatkowy niepodgrzewany odcinek o dł. 40 cm umożliwiający podłączenie noworodka leczonego w inkubatorze oraz gniazdo do czujnika temperatury zaopatrzone w trójkątne wcięcie zapewniające centralne umieszczenie czujnika przepływu i temperatury w strumieniu gazów oddechowych - 50 sztuk
3. Końcówka donosowa 4 mm, 4,5 mm, 5 mm - 300 sztuk
4. Maska nosowa w zakresie < 4 mm do > 6 mm do wyboru - 280 sztuk
5. Czapeczka (mocowanie) Infant Flow - od rozmiaru 000 do rozmiaru 6 - rozmiar będzie zamawiany według potrzeb - 550 sztuk
6. Smoczek - 150 sztuk
7. Filtr bakteryjny i tłumiący szum od przepływu gazów - 40 sztuk
8. Czujnik brzuszny oddechów - 110 sztuk
9. Łącznik czujnika temperatury Fisher & Paykel do nawilżacza MR 850 - 22 sztuk
10. Przetwornik ciśnienia do nCPAP Infant Flow - 2 sztuk
11. Czujnik przepływu tlenu - 27 sztuk
12. Adapter kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel MR 850 i kompatybilny z układami oddechowymi do CPAP zakończony koniczynką - 40 sztuk
13. Adapter kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel MR 730 i kompatybilny z układami oddechowymi do CPAP zakończony koniczynką - 3 sztuki
14. Adapter kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel MR 850 i kompatybilny z układami oddechowymi do CPAP zakończony kostką - 15 sztuk
15. Czujnik temperatury kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel Mr 850 z wejściem do układu oddechowego CPAP z ostrym dwuząbkowym zakończeniem - 12 sztuk
Pakiet 3 - materiały eksploatacyjne do oxymetrów INVOS 5100CKIT
1. Czujnik uniwersalny do oxymetru INVOS 5100 CKIT do pomiaru regionalnej saturacji, neonatologiczny dla pacjentów poniżej 5 kg - 480 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę na mocy art. 26 ust. 2d listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Dotyczy III.4.2) - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
4. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.