eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDoposażenie specjalistycznego laboratorium diagnostycznego dla małych zwierząt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Olsztyn: Doposażenie specjalistycznego laboratorium diagnostycznego dla małych zwierząt
Numer ogłoszenia: 326394 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267220 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie specjalistycznego laboratorium diagnostycznego dla małych zwierząt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń składających się na doposażenie specjalistycznego laboratorium diagnostycznego dla małych zwierząt. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 -Analizator biochemiczny -szt. 1 wraz z enzymami, substratami, białkami specyficznymi, materiałami zużywalnymi; Część 2 -Automatyczny analizator do morfologii krwi dedykowany dla próbek zwierzęcych -szt. 1 wraz komputerem przenośnym, odczynnikami oraz materiałami zużywalnymi. Część 3 -System do mechanicznej homogenizacji pozwalający na jednoczesną dezintegrację maksymalnie 24 próbek umieszczonych w 2 ml probówkach wraz z dodatkowym adapterem na 24 probówki wyposażonym w blok chłodzący, z możliwością rozbudowy o adaptery na probówki o większej objętości -szt. 1. wraz z materiałami zużywalnymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Podane przez Zamawiającego wymagania i parametry określające przedmiot zamówienia są minimalnymi. Wykonawca, może zaoferować aparaturę o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w załączonych do oferty materiałach producenta. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy aparatury oraz materiałów zużywalnych bezpośrednio do pokoju laboratorium/pracowni w siedzibie Zamawiającego wskazanego w umowie, a także do jej instalacji oraz przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników sprzętu. 5.Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego aparatura powinna być gotowa do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 -specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu konieczne było instalowanie dodatkowych elementów w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 6.Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, fabrycznie nowym, wolnym od wad materiałowych i prawnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rekondycjonowanego analizatora biochemicznego, będącego przedmiotem części I zamówienia. 7.Wymagany okres gwarancji został wskazany w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis aparatury. 9.W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 10.Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej aparatury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 24.96.50.00 - Enzymy 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.19.25.00 - Probówki 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Analizator biochemiczny -szt. 1 wraz z enzymami, substratami, białkami specyficznymi, materiałami zużywalnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORIBA ABX SP. Z O.O., Wał Miedzeszyński 598, 03-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64747,08

  • Oferta z najniższą ceną: 64747,08 / Oferta z najwyższą ceną: 64747,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Automatyczny analizator do morfologii krwi dedykowany dla próbek zwierzęcych -szt. 1 wraz komputerem przenośnym, odczynnikami oraz materiałami zużywalnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO MAXIMA S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31966,80

  • Oferta z najniższą ceną: 31966,80 / Oferta z najwyższą ceną: 31966,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: System do mechanicznej homogenizacji pozwalający na jednoczesną dezintegrację maksymalnie 24 próbek umieszczonych w 2 ml probówkach wraz z dodatkowym adapterem na 24 probówki wyposażonym w blok chłodzący, z możliwością rozbudowy o adaptery na probówki o większej objętości -szt. 1. wraz z materiałami zużywalnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABO SP. Z O.O., ul. Podleśna 6a, 80-255 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47489,07

  • Oferta z najniższą ceną: 47489,07 / Oferta z najwyższą ceną: 47489,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.